Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dragonforce? Eww, powerfjortismetall! xD Må nok redefinere dystert om de skal falle under der, ja! De kan i så fall kalles dystre sammen med Tokio Hotel.De har i hvert fall skjønt at man kan bruke MASSE store ord, og så er man imponerende. Og hvis man runker gitaren sin er det et pluss. Ohyes! Nightwish-tendenser der i gården, altså! Er jeg bare liksom-metall-fan om jeg stort sett bare hører på Dimmu, Satyricon og Rammstein om jeg skal sette på metall? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei? Eh, jo. Det finnes mye bra metal som ikke er dystert. Oo Veldig mye, faktisk. Var ikke dysterheten jeg sa nei til. Du sa jeg gikk glipp av mye, da sa jeg "Nei?", for det gjør jeg vel ikke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Var ikke dysterheten jeg sa nei til. Du sa jeg gikk glipp av mye, da sa jeg "Nei?", for det gjør jeg vel ikke. Jo, hvis du nesten bare hører på dyster metal, så. ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dragonforce? Eww, powerfjortismetall! xD Må nok redefinere dystert om de skal falle under der, ja! De kan i så fall kalles dystre sammen med Tokio Hotel.De har i hvert fall skjønt at man kan bruke MASSE store ord, og så er man imponerende. Og hvis man runker gitaren sin er det et pluss. Ohyes! Nightwish-tendenser der i gården, altså! Er jeg bare liksom-metall-fan om jeg stort sett bare hører på Dimmu, Satyricon og Rammstein om jeg skal sette på metall? Nei, ikke i mine øyne iallefall. Liker man bare et få-tall metal band er det dog bedre og si at du liker et par band, og ikke sjangeren, hvis ikke får du "old tr00 necro kult" politiet etter deg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nå kan dere som vil se forskjellen på langt hår og todays Hylol, om dere så vil. Jeg var old true nekro kult-politiet før. Det eide. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Why are pirates pirates? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor because they ARRRR! Hva er det sløveste dyret på savannen? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sløven Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nå kan dere som vil se forskjellen på langt hår og todays Hylol, om dere så vil. Jeg var old true nekro kult-politiet før. Det eide. Takk for at du har blitt et bedre menneske. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gawd damn, det håret så mykt ut. o.o Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Var ikke dysterheten jeg sa nei til. Du sa jeg gikk glipp av mye, da sa jeg "Nei?", for det gjør jeg vel ikke. Jo, hvis du nesten bare hører på dyster metal, så. ^^ Hører på veldig mye annet. Jeg skrev veldig mange av banda jeg hører på er dystre, ikke at jeg hadde mangel på happiness i banda mine. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hører på veldig mye annet. Jeg skrev veldig mange av banda jeg hører på er dystre, ikke at jeg hadde mangel på happiness i banda mine. Bare pirk, du. Jeg sier bare at du går glipp av ting. Men det gjør vel alle. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gawd damn, det håret så mykt ut. o.o Jeg måtte ta vare på det, men nå bare detter det av. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ohyes! Nightwish-tendenser der i gården, altså! Er jeg bare liksom-metall-fan om jeg stort sett bare hører på Dimmu, Satyricon og Rammstein om jeg skal sette på metall? Nei, ikke i mine øyne iallefall. Liker man bare et få-tall metal band er det dog bedre og si at du liker et par band, og ikke sjangeren, hvis ikke får du "old tr00 necro kult" politiet etter deg. Hehe, okej, er enig, egentlig. Kaller meg ikke metallfan, sånn egentlig. Men liker en del metall. Glemte å nevne Manson og QOTSA. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Glemte å nevne Manson og QOTSA. Hardcore! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hører på veldig mye annet. Jeg skrev veldig mange av banda jeg hører på er dystre, ikke at jeg hadde mangel på happiness i banda mine. Bare pirk, du. Jeg sier bare at du går glipp av ting. Men det gjør vel alle. Da tar du feil, jeg går ikke glipp av ting pga hva jeg liker. Jeg hører like gjerne på rolig, kjærlighetsmetall, likesom kristenslakt, død og fordervelse. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) QOTSA er stoner-rock ;/Nå må du ikke glemme Kyuss, Clutch, Monster Magnet og Fu Manchu da. HAHA, Vintermåne hører på HIM. Endret 29. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 alle går jo glipp av gode band som de aldri oppdager? (a) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Da tar du feil, jeg går ikke glipp av ting pga hva jeg liker. Jeg hører like gjerne på rolig, kjærlighetsmetall, likesom kristenslakt, død og fordervelse.Og stonermusikk? Reggae? Elektronisk? Powerpop? Punk? Metalcore? Og love-metal, snakker vi HIM? O.o Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 QOTSA er stoner-rock ;/Nå må du ikke glemme Kyuss, Clutch, Monster Magnet og Fu Manchu da. Nei nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg