Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) All metal er IKKE dystert og galt. *klappe på* Takk, pus. Men det visste jeg, faktisk fra før. Endret 29. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gå, da. >.< @Bekki: Tattoverer du en VENN på deg? Jada. Tusler snart til trikken. SKal kle på meg bare. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 b-real: BE REAL, GROWING UP SUCKS. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Skulle jeg bare hørt på metall døgnet rundt tror jeg at jeg hadde krepert. Jeg må ha noe annet en kaos og jævelskap. Mener du metall bare er kaos og jævelskap? Nei, men veldig mange av metallbanda jeg liker er kaos og jævelskap. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ganske mange av barndomsvennene mine, gitt. 8D Men.. en bruker på forumet, liksom! O_O Hvis man klarer å få finne noe dystert med Dragonforce, skal jeg le høyt. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvis man klarer å få finne noe dystert med Dragonforce, skal jeg le høyt.Invocation of Apocalyptic Evil. Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei, men veldig mange av metallbanda jeg liker er kaos og jævelskap. Da går du glipp av mye. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 All metal er IKKE dystert og galt. *klappe på* Takk, pus. Men det visste jeg, faktisk fra før. jeg vet du gjorde det, jeg måtte bare overtale meg selv, slutt og tenk "meg meg meg" hele tiden daaaa! :`( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei, men veldig mange av metallbanda jeg liker er kaos og jævelskap.Sånn som Dragonforce? :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei, men veldig mange av metallbanda jeg liker er kaos og jævelskap. Da går du glipp av mye. Nei? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 HVA? Liker du ikke black metal? Når ble Dimmu Borgir black metal? Stormblåst er unntaket. For All Tid? Er det nu-metal? :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dragonforce? Eww, powerfjortismetall! xD Må nok redefinere dystert om de skal falle under der, ja! De kan i så fall kalles dystre sammen med Tokio Hotel. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 jeg vet du gjorde det, jeg måtte bare overtale meg selv, slutt og tenk "meg meg meg" hele tiden daaaa! :`( Deg, deg, deg! Du tenker bare på deg selv! Hva med å gi litt oppmerksomhet til andre innimellom? Meg, for eksempel! Jeg trenger oppmerksomhet jeg også. Sååådet... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 *gi tønne med oppmerksomhet til Kibs* Og for ordens skyld, jeg liker Dragonforce, og de er Speed-Metal, mer enn noe annet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei? Eh, jo. Det finnes mye bra metal som ikke er dystert. Oo Veldig mye, faktisk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dragonforce? Eww, powerfjortismetall! xD Må nok redefinere dystert om de skal falle under der, ja! De kan i så fall kalles dystre sammen med Tokio Hotel.De har i hvert fall skjønt at man kan bruke MASSE store ord, og så er man imponerende. Og hvis man runker gitaren sin er det et pluss. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bazukha kjeder seg How did you know!? Nei, men veldig mange av metallbanda jeg liker er kaos og jævelskap. Så skriv det i steden for da. Metall kan være koselig Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Og for ordens skyld, jeg liker Dragonforce, og de er Speed-Metal, mer enn noe annet. Huff, speed og power metal. Neida. Det er greit nok. ^^ Hørte mye på det før. Wee. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Im a psychic? Og cheesy-metal er jo noe av det beste man får! Dream-Evil bl.a <3 "I will hit you! with the sleeeeedge of rock!" "The Gods must be insane! they keep calling keep calling your name!" Endret 29. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg