Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gleder meg til de fleste som er i alderen 13-22 finner ut at ekstrem-metall ikke går i lengden. :wee:

Hvorfor ikke?

Enten du kikker i black, death, thrash eller speed vil du finne ut at det kommer _ALT_ for mye nytt drit ut på markedet og det gamle blir man lei av å høre på.

Sjangere med litt mer mangfold enn dobbeltpedal og alt dårlig for produksjon er å foretrekker (ja, nå skjærer jeg over alt med en kam, men det får du leve med).

Lenke til kommentar
Og det er svært få som ikke er tragiske fjortisser som er RAAH HARDCOORE og ikke hører på litt mer variert enn kun metal og de hardeste gothbandene.
TAKK!

Du fikk til å si nettopp det jeg ikke klarte å formulere.

Greit nok, jeg hadde en drøy samling av noe av det mer nekro svartmetallet som var, drøyeste daumetallet jeg hadde vært borti. Det var litt kos, men jeg orket ikke høre på sånt lenger. Trengte litt mer varme og følelse i musikken.

Lenke til kommentar
Siktet du til noen bestemte nå?
Følte du deg truffet?

Edit: Hylo, jeg vet. Jeg hadde en periode der jeg kun hørte på det dystreste av det dystre, men det er faen ikke sunt i lengden. Jeg trenger både variasjon i musikkbildet og i tekstene. Så favorittbandet mitt er The Cure, og etter det varierer det fra alt mellom Mayhem til gladfunk og indiepop til Infected Mushroom.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Og det er svært få som ikke er tragiske fjortisser som er RAAH HARDCOORE og ikke hører på litt mer variert enn kun metal og de hardeste gothbandene.

Antar at folk har selvinnsikt nok til å føle seg truffet eller ikke. :p

Kan skrive under på at jeg var sånn selv! Hørte bare på rock og metal i flere år. Det gikk bare ikke, hehe, så jeg er enig med Hylol.

Lenke til kommentar
Følte du deg truffet?

Edit: Hylo, jeg vet. Jeg hadde en periode der jeg kun hørte på det dystreste av det dystre, men det er faen ikke sunt i lengden. Jeg trenger både variasjon i musikkbildet og i tekstene. Så favorittbandet mitt er The Cure, og etter det varierer det fra alt mellom Mayhem til gladfunk og indiepop til Infected Mushroom.

Nei, men det virka som du hadde en slags antagonistisk holdning mot meg da du sa det. Jeg er ikke en person som bare hører på metall og rock. Jeg er langt fra det stadiet hvor man synes alt annet er drit.

Lenke til kommentar
Nei, men det virka som du hadde en slags antagonistisk holdning mot meg da du sa det. Jeg er ikke en person som bare hører på metall og rock. Jeg er langt fra det stadiet hvor man synes alt annet er drit.
Antagonistisk til deg, faktisk. Ikke faen om jeg gidder. :wee:

Som Hylo åpenbart forsto så skrev jeg det for å fremme et poeng.

Lenke til kommentar
Klart det. Gjorde det samme selv, hadde jo langt hår og hele pakka, som den litt eldre generasjonen husker og tok meg en liten tenkerunde og gav faen i det. :)

Dessuten, mye finere å høre på musikk som appelerer der og da, ikke bare dystre og mørke saker. Det er noe av det som er verst med mye metal. HELLO WE'RE BAD AND WE WRITE BAD LYRICS.

Antar at folk har selvinnsikt nok til å føle seg truffet eller ikke. :p

Kan skrive under på at jeg var sånn selv! Hørte bare på rock og metal i flere år. Det gikk bare ikke, hehe, så jeg er enig med Hylol.

Lenge siden "Hylol" har blitt brukt. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...