Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

da vi skulle få vite hvor mye vi fikk tilbake av skattepenger, så løpte jeg ut til postkassa rett etter postmannen hadde lagt brevet i postkassa, røska ut brevet og reiv konvolutten i fillebiter. Og der stod det med nydelig uthevet skrift "9 954 kr" og så ropte jeg "JAAAAAAA" også sang jeg en strofe fra The Apprentice theme "Money money money money"!!

Ahhh, good times :D 10 lapper tilbake, det er ikke dårlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gæh. Føler at jeg blir å se her litt oftere fremover. Har fått meg jobb hvor jeg sitter og venter på telefoner.

Såe. Hva skjer her? Noen som har noen gode nettsteder å lese igjennom?

Har noen gode tidsfordrivere om du har lyst på? *host*Svinefilmer*hark*

Skjedd med navnet ditt? Er jo helt fucket. :p

Lenke til kommentar
10 000NoK i feriepenger, og 6000 fra skatten, wee?

ja, det er WEEE ja!

Marbash: man blir jo ikke lykkelig av penger..

HÆHÆHÆ, hvem er det jeg prøver å lure..? Man blir jo overlykkelig! :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Omg, jeg drømte at jeg møtte Datasmurf i natt, men da jeg håndhilste på han forandra han seg til Snorre :ph34r:

Må sitte og skrive om fotballens historie i hele dag. Muntlig eksamen på engelsk med sport som tema selvsagt. Jeg som hater sport :/

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Marbash: man blir jo ikke lykkelig av penger..

HÆHÆHÆ, hvem er det jeg prøver å lure..? Man blir jo overlykkelig! :p

Det er sant når det gjelder meg. Påska blei dyr i år og jeg merka jeg ble nærmest deprimert helt til kontoen lå på over 10.000 igjen :wee:

Lenke til kommentar
fotball har en litt sær intressant historie dog, med tanke på hvordan det har spredd seg tenker jeg på.

Ja, det er faktisk spor av fotball tilbake til Han-dynastiet i Kina, 200 år før Kristus.

edit: Snurrer et par låter 20 min lange låter av noe gammal Tom Waits. Talkin' Jazz that is! Hva går det der i gården?

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...