fargoth Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Samtidig med alt det dritet der har jeg liksom en 100 % stilling jeg prøver å følge opp også...................... EDIT: Hei til ØB også. Du henger fortsatt på Essoen på Øyer? Pass på stressnivået mann! En vil jo ikke få folkesykdommen ME før fylte 30 på grunn av alt for høyt stressrelatert arbeidsnivå! Har selv tre eksamner de neste seks dagene og alt for mye å gjøre i tiden i mellom. Den gyldne regel er å ta det hele ned ett hakk når en begynner å se stjerner og/eller kaldsvette. Edit: Omformulering. Endret 29. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 EDIT: Hei til ØB også. Du henger fortsatt på Essoen på Øyer? haha lenge siden jeg har vært der gitt^^ Triste greier. Pass på stressnivået mann! En vil jo ikke få folkesykdommen ME i en alder av 28 på grunn av alt for høyt stressrelatert arbeidsnivå! Har selv tre eksamner de neste seks dagene og alt for mye å gjøre i tiden i mellom. Den gyldne regel er å ta det hele ned ett hakk når en begynner å se stjerner og/eller kaldsvette. Jeg velger å tro at alt blir så meget bedre bare eksamene er over, og jeg kan konse fullt på jobben. Har selvsagt jobbet svært redusert denne måneden her altså. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har fri i over 2 uker nå... ÆÆÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei, dette får gå til helvete. God natt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er lov til å gi faen iblant. Jeg gjør det titt og ofte, enda det gjelder viktige saker her i livet. God natt og sov godt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm. ei stund sia jeg har vært oppe til nå faktisk. har jo fri i ei uke til så tegna en dude som skata, men failer sånn på bakgrunnen at den får ligge på "hylla" enn så lenge. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 haha egentlig prøvde jeg på å få det til å se blurry ut osv. er ingen soesifikk bakgrunn. jeg kan bare ikke stort av photoshop Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Zeromac holder koken enda gitt. Hvem kaster inn årene og legger seg først? Game eller Zeromac? Place youre betts, boys and girls. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Dere er jo ikke akkurat aleine da. O.o Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Når jeg skrev innlegget, så tror jeg ikke det var noen flere her Umulig å skape noe liv her uansett, så binger busselullan i stede. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Selv om jeg ikke stuker rundt i samma tråden hele tia, betyr ikke det at jeg sover. Woh. TV på soverommet med SNES og NES \o/ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det var jo nesten mye liv her i natt . Sitter selv nå og skriver på en framføring om den sterke befolkningsveksten . Det verste er at jeg etter denne framføringen må skrive en kort framføring om realismen og en framføring om læstadianismen. Alt skal framføres på skolen i morgen . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gaaaaaaaaah....jeg hadde den sykeste drømmen på lenge og så blir en vekket pga h*n er våken og ingen vil ha noe med vedkommende å gjøre Så nå er det kaffe kaffe og hey, kaffe. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Så nå er det kaffe kaffe og hey, kaffe. Kaffe her også . Føler meg skikkelig rar nå, virker som om jeg drømmer alt jeg gjør nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Woaaah. Jeg må prøve holde meg våken til i kveld :-| edit: Jeg vil ha penger, ffs. Endret 29. mai 2008 av bazukh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Holde deg våken? Hvorfor det? Pga døgnrytme? Kan sikkert holde deg våken jeg ^_^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, døgnrytmebajs. Nå har det jo egentlig ikke spilt store rolla. Har jo ikke hatt fem flate øre, så det å finne på noe utafor leiligheta har jo vært uaktuelt. Men nå kommer det penger og planer om sosiale aktiviteter. Og da er det kjekt å ikke sove de timene folk flest er våkne O.o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nei det koster penger å bedrive underholdning. Gjør dessverre så. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hepp. Sugent. Egentlig burde jeg vaske opp og rydde eller noe sånt. Det er liksom den greia med "jeg gidder jo ikke rydde midt på natta", men nå er jeg jo ikke våken annet enn natta, nesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg