Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det ligner jo ikke på Loveless i det hele tatt synes jeg.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 *spyle ned Anfall med hageslange* Ja, akkurat nå når jeg er for trøtt og svak til å forsvare meg! *hirr hirr* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det ligner jo ikke på Loveless i det hele tatt synes jeg.. Takk =D. Du har et poeng, biril. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 jeg vet jo ikke hvordan du ser ut, jeg bare lurte siden alle sa det her om dagen men det er bra du er clean fra sånne sider Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 *spyle ned Anfall med hageslange* Ja, akkurat nå når jeg er for trøtt og svak til å forsvare meg! *hirr hirr* Jeg skal gi deg hirr hirr, jeg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Pfft, du er for sliten og trett sa du! Not this time Anfall! *kutter bru-repene og løper for livet* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hahaha, skulle jo bare gi ett alternativ til Eplefe siden hun yppa.. Yppa, faktisk. Kan noen si i fra neste gang vi flytter oss fra internett og til østkant-Oslo, så jeg slipper å få en kniv viftet i trynet neste gang jeg kommer med en kommentar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Pfft, du er for sliten og trett sa du! Not this time Anfall! *kutter bru-repene og løper for livet* Men du glemte at jeg har en magisk brannbil! Mwahahaha! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kan noen si i fra neste gang vi flytter oss fra internett og til østkant-Oslo, så jeg slipper å få en kniv viftet i trynet neste gang jeg kommer med en kommentar?Så lett du var å provsere idag, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Pfft, du er for sliten og trett sa du! Not this time Anfall! *kutter bru-repene og løper for livet* Men du glemte at jeg har en magisk brannbil! Mwahahaha! Du fortalte jo meg at du ikke hadde bensin til den jo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Så lett du var å provsere idag, da. p m s Vi snakker om P M S! ..eller bare kvinnfolkkrangling generelt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hahaha, skulle jo bare gi ett alternativ til Eplefe siden hun yppa.. Yppa, faktisk. Kan noen si i fra neste gang vi flytter oss fra internett og til østkant-Oslo, så jeg slipper å få en kniv viftet i trynet neste gang jeg kommer med en kommentar? *speide*. All clear! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er faktisk ikke provosert i det hele tatt, biril og hylo. Og jeg fikk ikke med meg at vi kranglet en gang. Dessuten deler jeg ikke brukerne her inn etter kjønn. Mer etter skjønn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kjønn...skjønn...same shait. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Pfft, du er for sliten og trett sa du! Not this time Anfall! *kutter bru-repene og løper for livet* Men du glemte at jeg har en magisk brannbil! Mwahahaha! Du fortalte jo meg at du ikke hadde bensin til den jo. Men jeg kom på at den var magisk, så jeg trenger ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Men jeg kom på at den var magisk, så jeg trenger ikke.Så når kommer du på besøk til meg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kjønn...skjønn...same shait.Ganske stor, faktisk. Jeg rangerer mennesker etter skjønn fordi jeg mener man kan være en idiot uansett hvilken vei tissen din går. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Pfft, du er for sliten og trett sa du! Not this time Anfall! *kutter bru-repene og løper for livet* Men du glemte at jeg har en magisk brannbil! Mwahahaha! oh snap.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 O RLY... Du biter på det meste i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg