Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja der ble jeg tatt på fersken gitt!! Nei, jeg er faktisk helt lik her som jeg er i virkeligheten. Jeg elsker en heftig debatt :D

bazukh: haha, næh liker ikke sånt klisseri :p Men fylla etterpå i parken hadde jo gått an!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Melisma: Du kan komme om det blir free hugs igjen? Da flyr jo folk bare rundt og klemmer på hverandre og ingen er sure?

Og når man er ferdig med det, blir alle fulle i Slottsparken \o/

Og så, om du har flaks, knekker Nyhus ribbeina dine fordi du vil se på videoene hans. :<
ja der ble jeg tatt på fersken gitt!! Nei, jeg er faktisk helt lik her som jeg er i virkeligheten. Jeg elsker en heftig debatt :D
Selvfølgelig sier du det. :]
Lenke til kommentar
Melisma: Du kan komme om det blir free hugs igjen? Da flyr jo folk bare rundt og klemmer på hverandre og ingen er sure?

Og når man er ferdig med det, blir alle fulle i Slottsparken \o/

Støttes! Når skal vi ta det igjen?

Da blir det jo ekstra morsomt! :w00t:

Lenke til kommentar

b-real: mente de som jeg har hatt heftig sammekomster med jeg nå.. neida, blir noe annet når man møter folk i rl da selvsagt..

Eplefe: haha, ja det kan jo hende jeg er en lita spe jente med regulering og helt tyst.. hvem vet!

ikke at det er no galt med regulering altså!! Skulle bare male ett bilde..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
*kaste kake på*

Nommin. Tar du turen for å spille fotball? :o

Jau. Ikke primært for å spille fotball da men for å treffe noen forumtards og ta noen pils etterpå.

Loveless:

Det havna et meget intresant bilde her om dagen fra en camhoe side, og hu ligna veldig på deg visstnok Oo Driver du på med sånt?

..Bare litt :ermm:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
*spyle ned Anfall med hageslange*

Ja, akkurat nå når jeg er for trøtt og svak til å forsvare meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...