MrBjoern Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 mrbjørn: Sorry da. Skal slutte å ringe jeg. Ok L4r5, vil du høre hva det er som virkelig skjer? Så klart vil du det. For vi snakker virkelig drama her. Noen folk på skolen min, har sagt at jeg har rotet med typen til ei jeg kjenner. Hun er nå utrolig pist på meg. Selv om hun sa tidligere at hun faktisk kunne tenke seg å dele han med meg. (ikke spør hvorfor) Jeg har så klart ikke rotet med denne fyren. Og har heller aldri følt noe behov for å si det til noen. Men nå ringer altså denne damen, non-stop. Og det er fullt drama på msn. Jeg tror jeg bare legger meg. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 L4r5: haha, ja jeg kan jo knapt strye meg nå! :!: Ok... Planer om å bli med på noe forumtreff? Ok L4r5, vil du høre hva det er som virkelig skjer? Så klart vil du det. For vi snakker virkelig drama her. Noen folk på skolen min, har sagt at jeg har rotet med typen til ei jeg kjenner. Hun er nå utrolig pist på meg. Selv om hun sa tidligere at hun faktisk kunne tenke seg å dele han med meg. (ikke spør hvorfor) Jeg har så klart ikke rotet med denne fyren. Og har heller aldri følt noe behov for å si det til noen. Men nå ringer altså denne damen, non-stop. Og det er fullt drama på msn. Jeg tror jeg bare legger meg. xD Jeg leste "blablabla fjortis-rykter bla bla bla" Altså ikke noe du skal bry deg om Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tror ikke jeg hadde greid en sånn jobb. Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ikke Eplefe heller, men for gratis sex gjør man jo hva som helst disse dager. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg leste "blablabla fjortis-rykter bla bla bla"Altså ikke noe du skal bry deg om Jeg bryr meg egentlig ikke. Er bare lei av det. Hurra for å begynne på ny skole til høsten Men ja, jeg legger meg xD Natten forumtøser. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Stelle døde, creepy in a way. Brrh. Glad jeg skal ha nobrainjob in a bank igjen jeg. Do this do that calculate that and go home klokka fire! ÅHERREGUD de har så mange fine pianoer til salgs i Trondheim på finn.no jeg vil ha alle now fast *hoppe* Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 L4r5: jeg kan jo ikke det.. da kommer jo folk til å finne ut at jeg egentlig er en gammal mann da jo! Dessuten er de treffa for langt unna.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tror ikke jeg hadde greid en sånn jobb.Tror ikke det skal bli store problemet. Jeg har alltid noen å rante til som ikke svarer meg så jeg får lyst å kakke huet i veggen, jeg har alltid selskap, samtidig som jeg får den alenetiden jeg trenger, jeg får arbeidsro, og jeg lærer meg å være rundt sørgende mennesker. Vinn-vinn.Stelle døde, creepy in a way. Noen vil vel kalle det det. Er ikke sikkert jeg får jobben, da. men krysser fingrene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 L4r5: jeg kan jo ikke det.. da kommer jo folk til å finne ut at jeg egentlig er en gammal mann da jo! Dessuten er de treffa for langt unna.. Hvor er det du holder hus hen da? Det hr jo vært tref i bergen, oslo og trondheim. Du må da være i nærheten av noen av disse? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Haha, det er tilstrekkelig merkelig. Snakke om alt mellom himmel og jord. De døde er gode til å lytte, ikke sant. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Æsj, nei den bilen gir meg grøsninger Tenk at de sjåførene liksom kjører rundt i en bil det har ligget masse folk i "øy, vi stikker på shell og kjøper no mat" så går de inn i bilen og spiser det Hadde jeg jobba med sånt så hadde jeg ikke klart å gått ut av dusjen etter jobb, skrubbe skrubbe skrubbe aaaargh!!!Blir en vane, akkurat som det å bytte bleier på barn blir en vane og vaske personer som ikke klarer det selv... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Blir en vane, akkurat som det å bytte bleier på barn blir en vane og vaske personer som ikke klarer det selv...Det er sant. Jeg kunne ikke tenke meg å skifte ne drittbleie før jeg fikk unge. På samm måte så sier søstra mi at å stelle gamle menn med bleie ikke gjør henne noe etter de første gangene. Hun jobber på sykehjem. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Haha, det er tilstrekkelig merkelig. Snakke om alt mellom himmel og jord. De døde er gode til å lytte, ikke sant.De holder i hvert fall kjeft. Men som han jeg leverte søknaden til sa: Det er viktig å ta en sånn jobb med humor, ellers går man på veggene etter noen uker. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hvor er det du holder hus hen da? Det hr jo vært tref i bergen, oslo og trondheim. Du må da være i nærheten av noen av disse? Tønsberg.. langt nok unna oslo for å dra på treff med masse folk jeg ikke kjenner. Ja, man blir vel kjent med folk men.. næh. b-real: jobba i barnehage i ett år, ble ikke vant med det.. Takler ikke sånt. Endret 28. mai 2008 av Melisma Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tønsberg.. langt nok unna oslo for å dra på treff med masse folk jeg ikke kjenner. Ja, man blir vel kjent med folk men.. næh.Da går det kun på viljen. Jeg bor i langesund og har dratt inn til solo for å treffe forumfolk. Og sist jeg sjekka så var langesund lenger unna enn tønsberhg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er sant. Jeg kunne ikke tenke meg å skifte ne drittbleie før jeg fikk unge. På samm måte så sier søstra mi at å stelle gamle menn med bleie ikke gjør henne noe etter de første gangene. Hun jobber på sykehjem.Jeg var da litt herdet siden jeg hadde jobbet i barnehage fra før og tatt en del bleieskift Tønsberg.. langt nok unna oslo for å dra på treff med masse folk jeg ikke kjenner. Ja, man blir vel kjent med folk men.. næh. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Lysta er ikke akkurat sterk for å si det sånn Får nok mange stygge blikk om jeg hadde kommet uansett hahaha b-real: ja, akkurat der sier jeg meg faktisk enig når det gjelder sånt Endret 28. mai 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Pft, hun er sikkert ikke en tredjedel så stor i kjeften som på forum, så derfor vil hun ikke møte noen fra forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg