Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Melisma, hva med å gi likbilen din som bryllups-gave (ÆDDA BÆDDA) til larsern? Den ble jo...fin? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hahahaha Innrømmer du at den seksuelle spenningen er så tykk at man kan nesten kutte den med en kniv? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Aww. Bare å jatte med. Det er kos det! Jada Men føler egentlig bare for å sitte i stillhet og bare følge med Alt bra her. Bortsett fra at det er kaldt og jeg fryser. =( *gi dyne til* Hvorfor tar du ikke på deg mer klær? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ahh... Jeg ble kalt en dritt, og masse annet fint i dag. Av uviss grunn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg finner ikke noen sokker å ha på meg *Sippe*. Og hvis du ikke har noe å si kan du være random som Hylo. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har svart hår nå! *søke desperat oppmerksomhet!* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ahh... Jeg ble kalt en dritt, og masse annet fint i dag. Av uviss grunn Det er sikkert tull ser for meg deg som en hawt jailbait gutt Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Melisma, hva med å gi likbilen din som bryllups-gave (ÆDDA BÆDDA) til larsern? Den ble jo...fin? Æsj, nei den bilen gir meg grøsninger Tenk at de sjåførene liksom kjører rundt i en bil det har ligget masse folk i "øy, vi stikker på shell og kjøper no mat" så går de inn i bilen og spiser det Hadde jeg jobba med sånt så hadde jeg ikke klart å gått ut av dusjen etter jobb, skrubbe skrubbe skrubbe aaaargh!!! L4r5: aaah yes, I can feel it!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Aww. Bare å jatte med. Det er kos det! Jada Men føler egentlig bare for å sitte i stillhet og bare følge med Tsk tsk. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg finner ikke noen sokker å ha på meg *Sippe*. Og hvis du ikke har noe å si kan du være random som Hylo. Dakkars Men jeg tror egentlig jeg skal legge meg. Natta alle søte dyr (og Ida) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er sikkert tull ser for meg deg som en hawt jailbait gutt Jammen... jeg er jo heit jo. Men ja... Jeg får merkelige telefoner, fulle av ukvemsord. Jeg vurderer å anmelde det eller noe, om det fortsetter. Bare for å være veldig sær, liksom. xD Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Melisma, hva med å gi likbilen din som bryllups-gave (ÆDDA BÆDDA) til larsern? Den ble jo...fin? Æsj, nei den bilen gir meg grøsninger Tenk at de sjåførene liksom kjører rundt i en bil det har ligget masse folk i "øy, vi stikker på shell og kjøper no mat" så går de inn i bilen og spiser det Hadde jeg jobba med sånt så hadde jeg ikke klart å gått ut av dusjen etter jobb, skrubbe skrubbe skrubbe aaaargh!!! L4r5: aaah yes, I can feel it!! Så doller de opp liket, og spiser mat og drikker tè med det.. Nommin så søøøøøtt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 haha, kjører Dahmer stil da... Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei på meg! Hvordan har jeg det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 mrbjørn: Sorry da. Skal slutte å ringe jeg. Melisma: Bare vent til du møter meg. Da klarer du ikke styre deg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Appropos likdiskusjonen som var gående her. JEg har søkt sommerjobb som likforbereder. Hvilket vil si at jeg kler, sminker og hjelper til med å plassere lik pent i kisten før likskue og begravelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 mrbjørn: Sorry da. Skal slutte å ringe jeg. Du trenger ikke ta skylden for meg. Jeg innrømmer det, det var meg. Jeg har sære tvangslidelser. Lenke til kommentar
binko Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Du kan øve deg på meg Eplefe. Og du vet de har kameraer der. EDIT: Åja, vi snakka faktisk om å gjøre jobben slik man SKAL, for.. ..Jeg tenkte nemlig at, aaatte når man først HAR døde folk, sant, så skriker de ikke og da ikke sant bare POW tenkte jeg nemlig, for da kunne hun øve på meg, atteh men det VAR jo ikke sånn da og bare RIKTIG måte ikke sant PTIUU og aaaahaha. Ja, bra vi fikk klarert den misforståelsen. Endret 28. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Eplefe: "my girl" film flashback jo.. har du det?? L4r5: haha, ja jeg kan jo knapt strye meg nå! :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg gleder meg litt, jeg. Blir sært å sminke folk med latexhansker på, men slipper i hvert fall den der "lukk øynene. Åpne øynene. Se opp." jeg kan bare græbbe tak i øyelokkene og arrangere det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg