hylo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ikke jeg heller. Og det suger. Har lyst men kan/vil ikke likevel. Så får holde meg til kong alkohol.Tja, vi klarer oss uten, gjør vi ikke? Men det hadde vært greit, enkelte ganger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Man kunne sluppet unna mye tanker hvertfall. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ikke melisma. Sorry mac men der går grensen. hah! du hadde kommet logrende med en gang jeg hadde knipsa.. kjærlighet begynner med krangel vet du Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hah! du hadde kommet logrende med en gang jeg hadde knipsa.. kjærlighet begynner med krangel vet du Zomg. Skummelt rett det der. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Man kunne sluppet unna mye tanker hvertfall.Klart det, men alikevel. Man får det ikke verre enn det man selv vil. Melisma: Haha, test det ut! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hjelpe meg. Tror jeg dropper sutringen i dag. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dere er alle en gjeng sopere! jeg er bedre enn dere i alt!!!!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hah! du hadde kommet logrende med en gang jeg hadde knipsa.. kjærlighet begynner med krangel vet du Faen da... Driver du å søker etter brukernavnet ditt eller? Nei dessverre så er det sånn at jeg ikke klarer å connecte med noen som jeg er grunnleggende uenig med. Og for å være ærlig. Det er ikke mye vi er enig i. No offence Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dere trenger ikke rake ned på meg fordi alle blir vårkåte, og får lyst på røyk når jeg kommer... kan ikke noe for det liksom... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dere er alle en gjeng sopere! jeg er bedre enn dere i alt!!!!!! Jeg er glad i deg også Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Dere er alle en gjeng sopere! jeg er bedre enn dere i alt!!!!!! Var det en comment til min signature? LINK Bildeteksten der oppsumerer det jeg savner av spirit i Norge. God bless the USA. EDIT: Blir det ikke automatisk link lenger? Endret 28. mai 2008 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dere trenger ikke rake ned på meg fordi alle blir vårkåte, og får lyst på røyk når jeg kommer... kan ikke noe for det liksom... *host* Det er Lars som er verst, i alle fall ang den vårkåtgreia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 *host* Det er Lars som er verst, i alle fall ang den vårkåtgreia. Jeg er kåt hele tida jeg. Ikke bare vårkåt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) *host* Det er Lars som er verst, i alle fall ang den vårkåtgreia. Barnslige er dere også... skylder på alle andre. Jeg kan endre tema med å si, jeg får ferie på fredag : ) lars: Høstkåt, vinterkåt, sommerkåt... Endret 28. mai 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hylo: haha I will!! L4r5: greit nok, vi er uenig i MYE her på forumet. Men jeg kan love deg, du og jeg hadde hatt det så sinnsykt morsomt på vors pluss at du tydeligvis er hemmelig forelska i meg.. og jeg skjønner deg godt jeg! Moahaha *ond latter* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dere er alle en gjeng sopere! jeg er bedre enn dere i alt!!!!!! Oh yeah? Er du bedre enn oss til å være sopere kanskje? Hæ? HÆ? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Loveless: hahahaha *snap girlfriend* hahaha :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 L4r5: greit nok, vi er uenig i MYE her på forumet. Men jeg kan love deg, du og jeg hadde hatt det så sinnsykt morsomt på vors pluss at du tydeligvis er hemmelig forelska i meg.. og jeg skjønner deg godt jeg! Moahaha *ond latter* Ok. Jeg innrømmer det. Jeg hadde digga å diskutere med deg på et vorspiel. Men det er bare fordi vi er så grunnleggende uenig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Loveless: hahahaha *snap girlfriend* hahaha :!: Im shaking this thing. Rarrrr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg