Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Never really been in line, though.

Yeah, growing through the intarwebz is the definite way to grow up. Really. I must say, you've got at clear and reflected mind, even though you're missing the essential part of the puzzle.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En FN-resolusjon sier nå at det er forbudt å kritisere islam. Faens idioter.

Also: SNAKKER OM Å INVITERE TIL KRITIKK??

Red.: Om noen tror redigering(ene) kommer av at jeg skrev (u)passende(?) ting om Muhammed (OH SNAP, MUHAMMIE!) og andre figurer fra islamsk historie, så vil jeg bare si at jeg har liten tro på at det er tilfellet.

Red. II: srlsy.

Red. III: only a li'l', okay??

Red. IV: du kan ikke bla gjennom redigeringer, nei, b-real?

Red. V: Nei? Uansett, jeg mente det ikke! UNNSKYLD JESUS!

Red. VI: Ikke at jeg sier DU ikke er kongen, da, Muhammed.

Red. VII: Dette er redigering syv, for de av dere som ikke kan telle/tyde romertall.

Red. VIII: Du skal ikke tale usant om din neste.

Red. IX: 0813. Avril Lavigne - [Let Go #11] Nobody's Fool

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
En fobi kjennetegnes av ugrunnet tvangsmessig og nevrotisk frykt eller avsky for noe. Slike begrensninger av ytringsfriheten er det all mulig grunn til å reagere på.

Selvsagt er det grunn til å reagere, dette er en krenkelse mot ytringsfriheten. Mente bare at de som reagerer overdrevent kraftig og fordomsfullt mot alt som har et hint av islam i seg kommer til å bruke dette som enda en unnskyldning til å generalisere muslimer.

Anklagde ikke deg for å være islamofob, hvis det var slik det virket.

Endret av Yuck Fou
Lenke til kommentar

Nå kommer Hylo til å kalle meg pirkete, partypooper og bla, bla, bla igjen, men..

hvorfor er det alltid snakk om sex, damer eller weed når jeg kommer inn? :ermm:

Folk vil da at du også skal få oppleve det, selv om det bare er gjennom et internettfora. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...