Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yey! Go samen! Gjør Norge stolt!

Selv sitter jeg her med en karakter imellom to og tre et sted. Stilene mine er forferdelige å lese ifølge lærern. Jeg tror ikke hun kan lese.

Spist snart et par kilo mat idag :wee:

Får jeg lese en? :)

Lenke til kommentar
De består vel uansett av kniver på edlere deler.

Forøvrig er det umulig å følge med på denne tråden :p

Du prøver jo ikke en gang. Du kan få oppleve mine metoder på nært hold, om du vil..?

De er jo bare kos?

Chokke: Foreleseren idag hadde laget sånn ca:bittliten uleslig skrift på tavla og sa at slikt eller helt uleslig var på eksamen. Og ho måtte bare gi fra seg enkelte oppgaver. Hehe.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Yey! Go samen! Gjør Norge stolt!

Selv sitter jeg her med en karakter imellom to og tre et sted. Stilene mine er forferdelige å lese ifølge lærern. Jeg tror ikke hun kan lese.

Spist snart et par kilo mat idag :wee:

Får jeg lese en? :)

Kan sikkert scanne den nyeste nynorskstilen om jeg gidder (tviler). Fikk en 2/3. Hadde visstnok spreke meninger, men manglet underbygning og forferdelig nynorsk. De andre stilene skjønner jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør galt, får relativt få feil, så det betyr at stilene er generelt dårlige.

Michelle på Grand Prix er heit :cool:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
De er jo bare kos?

Jeg snakker ikke om de metodene. :roll:

Kan sikkert scanne den nyeste nynorskstilen om jeg gidder (tviler). Fikk en 2/3. Hadde visstnok spreke meninger, men manglet underbygning og forferdelig nynorsk. De andre stilene skjønner jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør galt, får relativt få feil, så det betyr at stilene er generelt dårlige.

Oki. :)

Lenke til kommentar

Tror jeg har hørt de samme tipsene om igjen og om igjen :)

"Bruk ordbok" "Se over kladden og rett feil" "gjør ditt" "gjør datt"...

"ÅÅH æ e gran' pri'-fil. Æ onanere te mehlodiane mmm" Fy faen som han soppen irriterer. Brenn et sted sola aldri skinner.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Tror jeg har hørt de samme tipsene om igjen og om igjen :)

"Bruk ordbok" "Se over kladden og rett feil" "gjør ditt" "gjør datt"...

Sikkert. But still..

Uansett bare et halvt år igjen, så er jeg ferdig med drittfagene.

Noen andre som skal no-life idag (og)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...