Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 De består vel uansett av kniver på edlere deler. Forøvrig er det umulig å følge med på denne tråden Du prøver jo ikke en gang. Du kan få oppleve mine metoder på nært hold, om du vil..? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vet ikke L4rs, men jeg har hørt lignende teorier helt siden ungdomsskolen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Yey! Go samen! Gjør Norge stolt! Selv sitter jeg her med en karakter imellom to og tre et sted. Stilene mine er forferdelige å lese ifølge lærern. Jeg tror ikke hun kan lese. Spist snart et par kilo mat idag Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Yey! Go samen! Gjør Norge stolt!Selv sitter jeg her med en karakter imellom to og tre et sted. Stilene mine er forferdelige å lese ifølge lærern. Jeg tror ikke hun kan lese. Spist snart et par kilo mat idag Får jeg lese en? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) De består vel uansett av kniver på edlere deler. Forøvrig er det umulig å følge med på denne tråden Du prøver jo ikke en gang. Du kan få oppleve mine metoder på nært hold, om du vil..? De er jo bare kos? Chokke: Foreleseren idag hadde laget sånn ca:bittliten uleslig skrift på tavla og sa at slikt eller helt uleslig var på eksamen. Og ho måtte bare gi fra seg enkelte oppgaver. Hehe. Endret 11. januar 2008 av Rampage Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Yey! Go samen! Gjør Norge stolt!Selv sitter jeg her med en karakter imellom to og tre et sted. Stilene mine er forferdelige å lese ifølge lærern. Jeg tror ikke hun kan lese. Spist snart et par kilo mat idag Får jeg lese en? Kan sikkert scanne den nyeste nynorskstilen om jeg gidder (tviler). Fikk en 2/3. Hadde visstnok spreke meninger, men manglet underbygning og forferdelig nynorsk. De andre stilene skjønner jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør galt, får relativt få feil, så det betyr at stilene er generelt dårlige. Michelle på Grand Prix er heit Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 De er jo bare kos? Jeg snakker ikke om de metodene. Kan sikkert scanne den nyeste nynorskstilen om jeg gidder (tviler). Fikk en 2/3. Hadde visstnok spreke meninger, men manglet underbygning og forferdelig nynorsk. De andre stilene skjønner jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør galt, får relativt få feil, så det betyr at stilene er generelt dårlige. Oki. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg føler jeg blir /ignored.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Kan noen si når jeg skal lage mat? Er ikke sulten. Er ikke kanskje ikke så rart, når jeg sitter og spiset baconsnacks. Slurp. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Oki. Skikkelig interessant? Ser på Grand Prix uansett så får isåfall skje etter det. Do you feel lucky, punk? Nammenam, et par damer på fredagskvelden er bare sunt Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Ser på Deal or no deal. Tipper han vinner 50 øre. EDIT: næmmen har du sett. Der trakk han visst 50 øre. Endret 11. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Oki. Skikkelig interessant? Ser på Grand Prix uansett så får isåfall skje etter det. Do you feel lucky, punk? Jeg var bare nysgjerrig, og kunne kanskje gitt deg noen tips. Menmen. Er ikke så viktig. Hehe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Tror jeg har hørt de samme tipsene om igjen og om igjen "Bruk ordbok" "Se over kladden og rett feil" "gjør ditt" "gjør datt"... "ÅÅH æ e gran' pri'-fil. Æ onanere te mehlodiane mmm" Fy faen som han soppen irriterer. Brenn et sted sola aldri skinner. Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 God morgen folkens, hva har skjedd de siste 30-40 sidene? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tror jeg har hørt de samme tipsene om igjen og om igjen "Bruk ordbok" "Se over kladden og rett feil" "gjør ditt" "gjør datt"... Sikkert. But still.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ser på Deal or no deal. Tipper han vinner 50 øre. EDIT: næmmen har du sett. Der trakk han visst 50 øre. Haha, jeg så på det ista jeg og, men så plinga msn. Vant han 50 øre? :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei. Han trakk ut 50 øre. Den er ute av spillet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei uff... nå stakk jeg litt for å se om jeg klarer å plage kameratene til brodern... snakkes etterpå peeps Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tror jeg har hørt de samme tipsene om igjen og om igjen "Bruk ordbok" "Se over kladden og rett feil" "gjør ditt" "gjør datt"... Sikkert. But still.. Uansett bare et halvt år igjen, så er jeg ferdig med drittfagene. Noen andre som skal no-life idag (og)? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Han har igjen: 250, 2500, 400000 og 1000000 Nei. Stryk 2500. Endret 11. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg