Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg hører på Pink Floyd - Dark side of the moon og tegner i photoshop og leter desperat etter en plass som har logitec mx510 inne på lager. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nu er det friminutt. Løpe til Kiwi og kjøpe meg first price sjokolade, sjokomelk og horn. (skole)Dagens høydepunkt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har du noe i tankene da? Bare reklame film for noe oppdiktet firma? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dream Theater har noe fett. Misliker vokalen though. Selv hører jeg på Meshuggah for øyeblikket. Hvordan kan du ikke like James LaBrie? Vokalist som gir meg frysninger anytime. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå drikker jeg kaffe fra 07:15 om morgenen.. Skal jeg klage enda tidligere da eller? Ja! Eller, nå er jeg straks ferdig her så da blir det dårlig med å være våken så tidlig og prate tull. :o Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg hører på den vakre lyden av viftene til ThinkPader og FSC Scenicer. Og en Compaq Armada 1130. Og det har vært en kjekk start på uka her på jobben. Eple: Hvorfor akkurat 510? Og ikke 518 f. eks. Kitty: God bedring. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan kan du ikke like James LaBrie? Vokalist som gir meg frysninger anytime. Problemet er egentlig bare det at flesteparten av låtene han fremfører er gørrkjedelige. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Åjaa, forresten. Jeg er ferdig med tentamen nå. Det gikk greit, vi fikk binærtall. Jeg har ikke hatt matte på VG2 enda pga. sykemelding og sånn shit, og jeg tror jeg ligger i det øvre sjiktet av klassen. Og DemoniZer er her. *overfallekosepå* Jeg har savnet deeg. edit: hadde det vært meg hadde jeg gått for en 518 eller en g9, meeen. det er en kompis av meg som er smådesperat. Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Vi skal lage dokumentar vi. Så det jeg råder deg til er å fange opp litt inspirasjon fra andre reklamer. Sett deg ned og studer litt^^. Eller så kan du lage en tråd om det i filmkategorien. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så.. Hvilken musikk hører dere på atm? DragonForce i matte timen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lunsj ankommet magen og jeg sitter her klar igjen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Enda førti minutter til lunsj her ... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan kan du ikke like James LaBrie? Vokalist som gir meg frysninger anytime. Problemet er egentlig bare det at flesteparten av låtene han fremfører er gørrkjedelige. Da er det bra vi har Mike Portnoy og resten av gjengen. Mike Portnoy> Chuck Norris Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm... non av dere som vet om en av Elvis sine litt spesiele retter? (frokost, middag og kvelds) meg og en venn lager film om det til K&H Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lunsj ankommet magen og jeg sitter her klar igjen Jafs. Jeg vil også ha mat, men jeg orker ikke lage noe =(. Håper mamma kommer tilbake snart. For jeg trenger trøst, mat og gløgg. Men hun vil ikke gi meg klem *snufs*. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Endelig lunch på jobben. Tid for mer “kåbbåjfilm” nuh =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg gidder ikke gå på butikken og kjøpe noe spiselig, men jeg gidder ikke raide skapet heller. Omg. Latskap er vanskelig til tider. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg gidder ikke gå på butikken og kjøpe noe spiselig, men jeg gidder ikke raide skapet heller.Omg. Latskap er vanskelig til tider. Helt klart... Men jeg vil kalle det en gave til de slappe Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så.. Hvilken musikk hører dere på atm? Maria Mena - Apparently Unaffected Jeje, husarbeidet venter. Arbeidsledig ftw. Grunnen til at jeg sitter her er at jeg er syk. Nyser så jeg brekker meg til tider, og halsen er sår. Jeg hører på hotel california atm. Vært lenge syk da? God bedring, skal la være å komme med alle kjerringrådene, du har vel fått høre de? Klesvask med tilbehør er dørgende kjedelig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lunsj ankommet magen og jeg sitter her klar igjen Jafs. Jeg vil også ha mat, men jeg orker ikke lage noe =(. Håper mamma kommer tilbake snart. For jeg trenger trøst, mat og gløgg. Men hun vil ikke gi meg klem *snufs*. Jeg kan klemme deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg