Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rart det der, du.
Egentlig ikke.

Melisma spurte et enkelt spørsmål og når du, som forøvrig er nebbete, perpentlige og forbanna irritable, og rett og slett slår ned med bastante party-pooper kommentarer, begynner jeg å lure.

Her var det første spørsmålet jeg fikk i hodet mitt; "Trenger verden flere slike personer?".

The Game, hun bor i Tønsberg og der er ca. alle jenter forbanna pene!

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Var i Tønsberg forrige helg å cruisa med gutta jeg, så veit godt hvordan jentene ser ut der for å si det sånn :dribble:

B-real: Nei

Edit: Forrige, forrige helg var det forresten. Rett skal være rett. Ingen ting slår å sitte på brygga med en pils å kikke på damer i Tønsberg.

Pleier å være endel fine på Cruise (nattklubb) også.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Melisma spurte et enkelt spørsmål og når du, som forøvrig er nebbete, perpentlige og forbanna irritable, og rett og slett slår ned med bastante party-pooper kommentarer, begynner jeg å lure.

Det var det jeg sa, jo!

Also: moar liek suck-up-smurf.

Lenke til kommentar
Var i Tønsberg forrige helg å cruisa med gutta jeg, så veit godt hvordan jentene ser ut der for å si det sånn :dribble:

Herlighet! Det er helt ekstremt! Fikk besøk av en kompis fra når jeg bodde i Tønsberg idag. Han hadde med dama, og da skjønte jeg at jeg må flytte tilbake dit, ja!

Hylo: :love:

The Game: awwww :)

:love:

b-real: Hva skal man med humor når man kan la være?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Nja, egentlig ikke.

Til alt som heter Ida passer bedre.

Jeg er forsatt uenig. Men enig at det er skjønnheter ved navn Ida ja.

b-real: Hva skal man med humor når man kan la være?
True dat.

Jeg blir bekymret for søringene. Kan vi ikke lage en egen nasjon snart? :cry:
For lite folk...for mye tard.
Lenke til kommentar
True dat.

Eggsaktli.

Dessuten får jeg litt assosiasjoner fra SO-tidene med flaming nå. Lenge leve nostalgi!

Om det hadde vært et såkalt forsøk, Kibs, tror du ikke jeg hadde formulert meg på en annen måte? :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Herlighet! Det er helt ekstremt! Fikk besøk av en kompis fra når jeg bodde i Tønsberg idag. Han hadde med dama, og da skjønte jeg at jeg må flytte tilbake dit, ja!

Synd for meg at jeg bor i Sandefjord da :(

Men bestekompisen min har kjøpt leilighet i TBG, så da blirre damejakt med happy ending, så snart jeg får cæsh på kontoen da. Det kan jo ta sin tid...

Lenke til kommentar
Synd for meg at jeg bor i Sandefjord da :(

Men bestekompisen min har kjøpt leilighet i TBG, så da blirre damejakt med happy ending, så snart jeg får cæsh på kontoen da. Det kan jo ta sin tid...

Det funker som faen i Tønsberg også. Jentene om sommeren er generelt ganske kos å ha med å gjøre. :wee:

Lenke til kommentar
Om det hadde vært et såkalt forsøk, Kibs, tror du ikke jeg hadde formulert meg på en annen måte? :)

Det var jeg som prøvde. Men det gikk visst ikke hjem. Beklager for at jeg ødelegger den gleden du utstråler for øyeblikket. :)

Jeg tar middag. Snakkes, folk.

Lenke til kommentar

You, fella, have a lot of growing up to do, I'll tell you that. Ridiculous. Completely ridiculous. Can you believe it? Way out of line. Way out of line. Have a good mind to go to b-real about this. You know what hurts the most is the... the lack of respect. You know? That's what hurts the most. Except for the... Except for the other thing. That hurts the most. But the lack of respect hurts the second most.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...