Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dere tar begge feil. Det dere begge mener, er en 1969 Chevrolet Corvette Stingray Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Yes they are, de mener: <3 Endret 28. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du må følge reglene, smurfen. Legge på to år på årstallet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 "1969 Shelby Mustang GT500" HERREJESUS, EI JENTE SOM HAR GREIE PÅ BIL hehe ... eller har du akkuratt sett "Gone in 60 seconds" ? Mener å huske at den modellen var med i filmen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Pff. Regler. Jeg bryr meg ikke om reglene deres. Dessuten ser ikke 71-modellene av Corvette like bra ut som 69-modellene. Som i og for seg er den eneste bilen jeg kunne tenkt meg å ha. Klart, det er jævlig mange andre fabelaktige biler, men jeg vil ikke ha en bil (eller kjøre opp for bil når jeg en gang får lov til det) før jeg kan få en 1969 Chevrolet Corvette Stingray. Metallic rød, og helst med beige interiør. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Slutt og snakk om corvette og mustang og æh blæh.. Bow to my car! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vill ikke være teit eller noe men jeg klarer ikke og finne fakta om nervesystemet, eller jeg finner men de drar inn dyrene sitt og mye annet. Så, vet noen om hva mennesket sitt heter eller noe sånt. Ja suger i å forklare >< Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har lyst på cab nå i sommer, men alle sier "ikke kjøp cab, det er dritkaldt på vinteren" men jeg vil kjenne vinden i håret når jeg suser av gårde!! Svooosj.. Får jo mange fine gratis frisyrer! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 "1969 Shelby Mustang GT500" HERREJESUS, EI JENTE SOM HAR GREIE PÅ BIL hehe ... eller har du akkuratt sett "Gone in 60 seconds" ? Mener å huske at den modellen var med i filmen Jeg så filmen for 5-6 år siden og ble forelsket i bilen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Bare pakke litt spytt i håret, og kjøre så vips! Hello ladies and gentlemen, uuuuuh-huh! ikke snik Kibs! Endret 28. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har lyst på cab nå i sommer, men alle sier "ikke kjøp cab, det er dritkaldt på vinteren" men jeg vil kjenne vinden i håret når jeg suser av gårde!! Svooosj.. Får jo mange fine gratis frisyrer! Scooter + nedoverbakke - hjelm = ftw Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Bare pakke litt spytt i håret, og kjøre så vips! Hello ladies and gentlemen, uuuuuh-huh! Spytt? Er du kjedelig, eller? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Cab er harrycarry. Damer som har fete bilder (jf chevyen min) er dritt digg. Nesten uansett hvordan de ser ut, så hadde de lett lokka meg til sengs om du hadde kommet i den bilen der. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Cab er harrycarry. Damer som har fete bilder (jf chevyen min) er dritt digg. Nesten uansett hvordan de ser ut, så hadde de lett lokka meg til sengs om du hadde kommet i den bilen der. What's the connection? Endret 28. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hahahaha Ja, jeg syns jeg ser ansiktene på vennene mine om jeg kommer i 50 bortover gata på scooter med ett dollarglis eeeern eeern.. "tut tut" hehe, det hadde vært ett ekte Kodak moment Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 The Game, du deler ca samme smak som pappa da han var ung. Drømmebilen hans var en 67 Impala, dog, han var ung da den kom og var splitter ny Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Cab er harrycarry. Damer som har fete bilder (jf chevyen min) er dritt digg. Nesten uansett hvordan de ser ut, så hadde de lett lokka meg til sengs om du hadde kommet i den bilen der. What's the connection? skriveleif Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Bare pakke litt spytt i håret, og kjøre så vips! Hello ladies and gentlemen, uuuuuh-huh! Spytt? Er du kjedelig, eller? Greit greit, sperm da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Melisma, fjerne plombene er win. I alle fall om det ikke er noe særlig med snut i nærheten, i motsetning til hva det er her. Paragrafryttere og naboer som klager og truer med snut for hver minste forseelse av dagliglivets lover og normer. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 skriveleif Ååååja. Så kjempedum jeg er. Greit greit, sperm da. Flink gutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg