Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Why couldn´t Mozart find his piano teacher?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
...Because he was Haydn.

Film producers wanted to make a movie about classical music composers starring Leonardo Dicaprio, Hugh Grant and Arnold Schwarzenegger. They ask Leonardo who he wants to be and he answers "I want to be Beethoven because I've always liked him". Next they ask Hugh and he says "I want to be Mozart because I've always liked him" lastly they ask Arnold and he says "I'll be Bach!"

Er poenget å komme med de mest kick ass vitsene?

A man escapes from prison shouting "I'm free! I'm free!" A little kid comes up to him and says "Yeah? Well I'm four."

Why did the man get the sack from the orange juice factory?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Because he couldn't concentrate.
Lenke til kommentar

Gode nyheter, peeps! Jeg får hele FIRE dager sommerferie i år! Det er jaggu meg fire mer enn jeg fryktet for. (:

9508. Maurice Chevalier - [Veronica Mars Unofficial Soundtrack Season 3 #06] Thank Heaven For Little Girls

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

ÆÆÆÆSJ, var akkurat og så på biler for å se om jeg kunne finne meg en ny en. Også står jeg utenfor en svart Mercedes også sier jeg til de andre "oi, sjekk denna a! Denna hadde kledd meg bortover veiene eller hva?" Men når jeg så nærmere, så var det faen meg en likbil! GrØsS :ermm: Friker helt ut av sånt jeg..

post-124373-1211994857_thumb.jpg

Lenke til kommentar
ÆÆÆÆSJ, var akkurat og så på biler for å se om jeg kunne finne meg en ny en. Også står jeg utenfor en svart Mercedes også sier jeg til de andre "oi, sjekk denna a! Denna hadde kledd meg bortover veiene eller hva?" Men når jeg så nærmere, så var det faen meg en likbil! GrØsS :ermm: Friker helt ut av sånt jeg..

:!: Heldig med den.

Lenke til kommentar

Kibs: Hahah, ja veldig :p

Eneste gangen jeg skal være passasjer i en slik bil, blir etter jeg har daua i så fall! :D

NiXx: kunne kanskje ha pimpa den opp med litt hodeskaller og flammer, DET er hva jeg hadde gjort om jeg skulle hatt en likbil ihvertfall :p Skal man først kjøre sånn bil, ja så må man jo kjøre stilen fullt ut! ;)

The Game: Tror jeg har kjørt den på GTA en gang hehe..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

tsk tsk, nå synes jeg du er litt vrang melli!

Og den chevyen der har jeg lyst på!

Dog min første bil blir en Datsun Cherry, fikk den gratis dog, så klager ikke akkurat!

@Mellivanilli

Hvorfor ikke skaffe deg et vakse-ekte lik også?

og lever-rester og milt og nyrer og gudene vite hva annet du kan prakke på en bil av dens standard.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...