Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal skrive fordypningsoppgave i N/M om kroppen(led, muskler, hormoner o.l), har noen noen tips om hva jeg kan skrive om? Eventuelt noen linker eller noe sånt? Spør ikke om hjelp til alt men bare sånn at jeg kan begynne :)

Begynn generelt, musklenes funksjon, de viktigste musklene. Så kan du f.eks ta for deg hormoner, deres funksjon gå litt dypere inn... Fortsette på denne måten, å på en måte "drøfte" kroppen i slutten, å sette det sammen in a way :)

Lenke til kommentar
Hva mener dere er Syden? Jeg mener det er et sted hvor turister fra nord-Europa tar charter-fly til og oppfører seg usømmelig på flere vis, stort sett populære øyer i Middelhavet eller utenfor vestkysten av Afrika, men minstesøss mener det er et sted hvor det er kjempevarmt og det lukter kokosolje og du får kjøpt falske ting billig og med strender og basseng og badeleker.

Jeg mener dere begge har rett. Syden = Fyll og horr, men også slækken på stranda og kjøpe billig juggel.

Lenke til kommentar

Merde. Ser ut til at det ikke blir før på fredagen med mindre det kommer en update på sporingen senere på dagen *snufs*

http://en.wikipedia.org/wiki/Franz_K%C3%BCnstler

Franz Künstler (July 24, 1900 – May 27, 2008) was, at age 107, the last known surviving veteran of the First World War who fought for the Austro-Hungarian Empire. Following the death of 110-year-old Ottoman veteran Yakup Satar on April 2, 2008, he is also the last Central Powers veteran of any nationality. He was born in Soost, then Kingdom of Hungary, now Romania. A German Hungarian, he joined the Austro-Hungarian army in February 1918 for training in a field artillery regiment (HFKR 5. k.u. Feldkanonen-Regiment/ - 5. honvéd tábori ágyúsezred), and served at the Italian front until November 1918.[1] After the war, he fought against the communists, and was a soldier until 1921. In the Second World War, Künstler served six months in 1942 as a mobile courier in Ukraine.

RIP.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Hva mener dere er Syden? Jeg mener det er et sted hvor turister fra nord-Europa tar charter-fly til og oppfører seg usømmelig på flere vis, stort sett populære øyer i Middelhavet eller utenfor vestkysten av Afrika, men minstesøss mener det er et sted hvor det er kjempevarmt og det lukter kokosolje og du får kjøpt falske ting billig og med strender og basseng og badeleker.

Jeg mener det er et sted hvor macho gutter som bare bader i sol og står på surfebrett er der.

Pluss endel lat fanskap som titer på jenter med lite klær på kroppen.

Spesielt stranden.

Lenke til kommentar
Why couldn´t Mozart find his piano teacher?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
...Because he was Haydn.
Knis. (Men Haydn var vel aldri en direkte lærer for Mozart..? Anyways:

Film producers wanted to make a movie about classical music composers starring Leonardo Dicaprio, Hugh Grant and Arnold Schwarzenegger. They ask Leonardo who he wants to be and he answers "I want to be Beethoven because I've always liked him". Next they ask Hugh and he says "I want to be Mozart because I've always liked him" lastly they ask Arnold and he says "I'll be Bach!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...