fargoth Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg føler meg som et ondt menneske. Er jeg et ondt menneske som planlegger å ødelegge liv oppe i hodet mitt? Tilogmed mennesker jeg ikke kjenner, men instinktivt misliker?Føler du et behag/nytelse i forbindelse med tankene? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er det bare hoss meg at NRK er fucked? Altså Nrk.no. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ...Så lenge varte den gleden. Bah. What? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Har backup av musikk, bilder og alt annet privat stash. Harddisker varer ikke evig og en vet aldri og en får aldri tilbake alt, uansett hvor mye tid en bruker på å lete. Har til og med lagt en dvd med bilder og stash i bankboksen til pappa. Endret 28. mai 2008 av b-real Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 er aerius(pollenmedisin) ulovelig?, kilder? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ...og da var man tilbake i hovedstaden igjen. To venninner av meg har avslutningsseremoni på fredag (de får utdelt diplom for beståtte eksamener), hvilket også er grunnen til at jeg er her allerede nå. Det som er så genialt er at jeg, sammen med den ene av disse venninnene, har en overraskelse på lur. I kveld kommer nemlig en venn av oss fra Tyskland hit. Dette vet da denne andre venninna ingenting om. Gleder meg til å se ansiktsuttrykket hennes når vi overrasker henne på bar senere i kveld. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg føler meg som et ondt menneske. Er jeg et ondt menneske som planlegger å ødelegge liv oppe i hodet mitt? Tilogmed mennesker jeg ikke kjenner, men instinktivt misliker?Føler du et behag/nytelse i forbindelse med tankene? Fra tid til annen. Men ikke med ukjente, da. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Har selv en backup av bildene på ekstern disk, da diskkrash er det jeg ser på som mest sannsynlig. Skulle gjerne hatt backup av musikken også men det tar for mye plass. Derfor priser jeg meg lykkelig hver gang harddiskkapasiteten øker. For min del er det ikke aktuelt med mer enn en eller toppen to eksterne disker (sitter på laptop) så da får jeg heller vente noen år til lagringskapasiteten dikterer muligheten for dobbel lagring av sensitiv data på forsvarlig liten fysisk plass. Jeg føler meg som et ondt menneske. Er jeg et ondt menneske som planlegger å ødelegge liv oppe i hodet mitt? Tilogmed mennesker jeg ikke kjenner, men instinktivt misliker?Føler du et behag/nytelse i forbindelse med tankene? Fra tid til annen. Men ikke med ukjente, da. Du er ikke ond, men kanskje lar du ting gå litt for mye inn på deg enn det du fortjener? Endret 28. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 For mye plass? Det er musikk jo. En må ha det. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 For mye plass? Det er musikk jo. En må ha det.Det er enten backup av musikken og kneippbrød med syltetøy en måneds tid etterpå eller ingen backup men påfølgende bedre gastronomiske gleder. Jeg er svak i viljen. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Da har jeg hatt eksamen i Matematikk S1, og tror jeg består og vel så det for å si det sånn. Var relativt frustrert i natt og redd for stryk osv, men gikk jo knall. Matematikk S1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 er aerius(pollenmedisin) ulovelig?, kilder? Det er lovlig. Kilde: http://felleskatalogen.no/felleskatalogen/...amp;highlight=1 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 15 min til slutt på arbeidsdagen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er allerede hjemme, moahahha! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tjener mer enn deg! (regner med du går skole) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Gjør jeg ikke, så hah! Men jo du gjør nok det uansett, avtjener Førstegangs-tjenesten as we speak -.- Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Da har man solet seg brun nok for idag Må si det at livet er herlig med det været som er nå Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Været ute er utrolig koselig. Bare synd at jeg sitter inne å geeker. =/ Føler bare ikke for å gå ut. Siden jeg begynner å få røde armer >< edit: Om jeg hadde hatt eee pc-en min nå, så hadde jeg sikkert sittet ute... xD Endret 28. mai 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg koser meg inne jeg <_< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hva mener dere er Syden? Jeg mener det er et sted hvor turister fra nord-Europa tar charter-fly til og oppfører seg usømmelig på flere vis, stort sett populære øyer i Middelhavet eller utenfor vestkysten av Afrika, men minstesøss mener det er et sted hvor det er kjempevarmt og det lukter kokosolje og du får kjøpt falske ting billig og med strender og basseng og badeleker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg