Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Homofile spermhvaler fekter med penisene sine. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 O døgnrytme. Where art thou? Du får den på Nille for 99,90 Me wants! I går skrudde jeg av to vekkerklokker i søvne, den ene har jeg aldri skrudd av før en gang. I dag våknet jeg mens jeg skrudde den av. Lå og trykket på feil knapp. Våknet nok til å skru den av, og sovnet igjen.. Hadde ikke tid til det da. Gah. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Homofile spermhvaler fekter med penisene sine. En garde? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 NgZ, kjenner til den. Sånn er vær morgen/formiddag til meg, noe som ender med at jeg våkner på ettermiddagen en gang Alltid like kjedelig, men samtidig er det veldig godt. Noen som kan bruke vaskemaskiner her? Jeg kan å sette på program for min egen vask og stappe i tablett og betale 10 spenn, kan ikke med slike saker hvor søss sine joggedresser skal vaskes og jeg må stille inn program og ta pulver fra sånn boks og ha i enten ei skuffe i vaskemaskina eller i en vaskeball. Og typisk nok tar verken mamma eller minstesøss tlf >< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Lesbiske delfiner setter munnen/nebbet mot kjønnsorganene til hverandre og "snakker" sånn at det vibrerer, også rir de på finnene til hverandre. 8D Homofile delfiner har sex i pustehullene til hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Homofile spermhvaler fekter med penisene sine. En garde? Skittne, homofile spermhval! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Homofile spermhvaler fekter med penisene sine. En garde? Skittne, homofile spermhval! Tenner du på det også nå? Skitne skitne menneske-valp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Homofile spermhvaler fekter med penisene sine. En garde? Skittne, homofile spermhval! Tenner du på det også nå? Skitne skitne menneske-valp. Åja, du skulle bare visst. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Homofile delfiner har sex i pustehullene til hverandre.*Se for seg at de bli kvalt av sæd* Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Uff.. Så gøy det er å måtte sitte her å jobbe med KRL "prøvemuntlig". Værste faget jeg kunne komme opp i, og med min flaks som kom jeg selvfølgelig opp i det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 @Anfall oh, but I do know... Mrs. Loves to watch elephants have sex and imagines them have having 69 with whales! UH-HUH! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Me wants! I går skrudde jeg av to vekkerklokker i søvne, den ene har jeg aldri skrudd av før en gang. I dag våknet jeg mens jeg skrudde den av. Lå og trykket på feil knapp. Våknet nok til å skru den av, og sovnet igjen.. Hadde ikke tid til det da. Gah. Busta degselv da haha. Nesten så du måtte klappe degselv på lanken Endret 28. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ikke når man må ha om hellige skrifter, aka bibelen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tenker du da fakta om hellige skrifter eller hvordan folk kan tolke de? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tolknings-Delen bør jo ikke være alt for vanskelig, bare du begrunner hva du mener med diverse ting og tang. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vanskelig er det ikke men det er dritkjedelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 "On the Rain-Slick Precipice of Darkness" var i grunn jævlig gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg