Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Ærligtalt, folkens. Gi en god middag :) . Med Arsenikk....

Min favorittmetode (har ikke testet den ut da):

Dra folka med ut i skogen. Kle dem naken. Dytte et jerrør opp i rumpa deres. Dytte piggtråd gjennom røret. Dra ut røret så bare piggtråden er igjen. Binde piggtråden høyt oppe i et tre eller noe. Da har de valget mellom å sulte ihjel eller å prøve å dra ut piggtråden og blø ihjel... :devil:

I like the way you think :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Røde Khmer hadde forresten en herlig torturmetode. Hvertfall for mannlige offer. De ble kledd naken og lagt på en gjennomsiktig glassplate. I glassplata var det hull akkurat til "utstyret". Så ble plata med offeret senket sakte ned over en innhegning med sultne rotter som spiste alt de kom over. De fleste døde visstnok av sjokket over at de edlere delene deres var spist opp

Lenke til kommentar
Røde Khmer hadde forresten en herlig torturmetode. Hvertfall for mannlige offer. De ble kledd naken og lagt på en gjennomsiktig glassplate. I glassplata var det hull akkurat til "utstyret". Så ble plata med offeret senket sakte ned over en innhegning med sultne rotter som spiste alt de kom over. De fleste døde visstnok av sjokket over at de edlere delene deres var spist opp

Den har jeg hørt om. Og jeg har lyst til å prøve. Noen frivillige?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

xD Nice

Lenke til kommentar

Faen, det finnes ikke rotter i Rjukan :cry:

Lenke til kommentar

jeg skal koke opp en sånn muskel-varmesak. Og hoppe i dusjen mens den putrer. Og så dusje, vaske håret, børste håret, stelle meg osv. spraye meg med sånn hudolje som lukter godt, Sitte med den varme-saken rundt skuldrene og høre Led Zeppelin. Snakkes etterpå, DNFK. :love:

*dele ut klemmer*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...