Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ærligtalt, folkens. Gi en god middag . Med Arsenikk.... Min favorittmetode (har ikke testet den ut da): Dra folka med ut i skogen. Kle dem naken. Dytte et jerrør opp i rumpa deres. Dytte piggtråd gjennom røret. Dra ut røret så bare piggtråden er igjen. Binde piggtråden høyt oppe i et tre eller noe. Da har de valget mellom å sulte ihjel eller å prøve å dra ut piggtråden og blø ihjel... I like the way you think Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg får ta deg ut på kino en dag, da. Jada, bare stress deg ned litt. Kino i morgen noen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og hvilken film er det fra, L4rs? Bruker de den i en film? Damn... jeg trodde jeg var original Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jada, bare stress deg ned litt. Hæ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sikkert Saw eller noe Saw. Elsk på serien. Eller. Fireren var skuffende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 I like the way you think Røde Khmer hadde forresten en herlig torturmetode. Hvertfall for mannlige offer. De ble kledd naken og lagt på en gjennomsiktig glassplate. I glassplata var det hull akkurat til "utstyret". Så ble plata med offeret senket sakte ned over en innhegning med sultne rotter som spiste alt de kom over. De fleste døde visstnok av sjokket over at de edlere delene deres var spist opp Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Røde Khmer hadde forresten en herlig torturmetode. Hvertfall for mannlige offer. De ble kledd naken og lagt på en gjennomsiktig glassplate. I glassplata var det hull akkurat til "utstyret". Så ble plata med offeret senket sakte ned over en innhegning med sultne rotter som spiste alt de kom over. De fleste døde visstnok av sjokket over at de edlere delene deres var spist opp Den har jeg hørt om. Og jeg har lyst til å prøve. Noen frivillige? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 I like the way you think Røde Khmer hadde forresten en herlig torturmetode. Hvertfall for mannlige offer. De ble kledd naken og lagt på en gjennomsiktig glassplate. I glassplata var det hull akkurat til "utstyret". Så ble plata med offeret senket sakte ned over en innhegning med sultne rotter som spiste alt de kom over. De fleste døde visstnok av sjokket over at de edlere delene deres var spist opp xD Nice Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Røde Khmer hadde forresten en herlig torturmetode. Hvertfall for mannlige offer. De ble kledd naken og lagt på en gjennomsiktig glassplate. I glassplata var det hull akkurat til "utstyret". Så ble plata med offeret senket sakte ned over en innhegning med sultne rotter som spiste alt de kom over. De fleste døde visstnok av sjokket over at de edlere delene deres var spist opp Faen, det finnes ikke rotter i Rjukan Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 jeg skal koke opp en sånn muskel-varmesak. Og hoppe i dusjen mens den putrer. Og så dusje, vaske håret, børste håret, stelle meg osv. spraye meg med sånn hudolje som lukter godt, Sitte med den varme-saken rundt skuldrene og høre Led Zeppelin. Snakkes etterpå, DNFK. *dele ut klemmer* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den har jeg hørt om. Og jeg har lyst til å prøve. Noen frivillige? Du kan jo prøve den på NgZ? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Den har jeg hørt om. Og jeg har lyst til å prøve. Noen frivillige? Også sender du meg en link til den posten på msn. SYKE menneske. xD Du kan jo prøve den på NgZ? Hahaha.. not funny! ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du kan jo prøve den på NgZ? Da er han jo ikke nyttig lengre. Også sender du meg en link til den posten på msn. SYKE menneske. xD Hva mener du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hahaha.. not funny! ^^ Ja sant det... kan jo ikke ta fra henne den eneste gleden hun får fra deg Er det noen flere som har noen gode draps/torturmetoder? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja sant det... kan jo ikke ta fra henne den eneste gleden hun får fra deg Ja, man kan vel ikke glede en jente på andre måter? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 leamus på øyelokket :S Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det noen flere som har noen gode draps/torturmetoder? Hah. Som om jeg deler mine metoder med deg. Ja, man kan vel ikke glede en jente på andre måter? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er det noen flere som har noen gode draps/torturmetoder? Hah. Som om jeg deler mine metoder med deg. De består vel uansett av kniver på edlere deler. Forøvrig er det umulig å følge med på denne tråden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har en til da... Sandblåse folk til all huden deres er vekk og så blåse chillipulver på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg