Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 SOL Men jeg er på jobb MEN jeg jobber i barnehage så Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ringte på døra nettopp. En liten gutt som hadde fått ødelagt sykkelen sin som gråt og spurte så pent om han kunne få låne telefonen så han kunne ringe til mammaen sin. Han hadde bare fått snora fra skolesekken sin hektet inn på hjulet framme så snille meg hentet telefonen og ei saks så en fikk løst den snora. Dagens gode gjerning Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Virkelig dagens gode gjerning, biril. Småbarn får som oftest ekstrem skyldfølelse for slike ting, stakkar. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ja...han var rimelig trist og lei seg stakkars. Men han tuslet seg videre og mora ringte nettopp tilbake og hun takket så mye for hjelpen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ringte på døra nettopp. En liten gutt som hadde fått ødelagt sykkelen sin som gråt og spurte så pent om han kunne få låne telefonen så han kunne ringe til mammaen sin.Han hadde bare fått snora fra skolesekken sin hektet inn på hjulet framme så snille meg hentet telefonen og ei saks så en fikk løst den snora. Dagens gode gjerning I just fell in love <3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 I don't mind, I'll get to it anyways. Uuuuh-huh! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 You wish. My ass belongs to me. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 And you belong to me soon.. Time will show... *evil homofil latter* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg ser det, Nie ser det, nå må jeg bare få b-real til å... "be real" harrharrhardi harr! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Well Im the real one, yes the phuncky feel one *danse* Endret 28. mai 2008 av b-real Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har dette blitt til en YouTube-cafe? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er ingen andre her så hvorfor ikke. Du gjør oppe så tidlig på morgene Jokke? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Eeeer det mulig. Nie løp til bussen som helvete. Nie nådde bussen. Nie banner høyt. For Nie hadde glemt lommebok og dermed busskort, og nøkler til leiligheten. Den ene dagen i uka hun faktisk må møte opp, så kommer hun seg ikke på skolen. Det skulle ikke vært LOV I tell you. ._. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du lager ikke bare opp unnskyldninger nå? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Faktisk ikke. ._. Jeg skulle bare innom skolen, liksom, og få vite hva vi kom opp i. Null grunn til å skulke. ._. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Eeeer det mulig. Nie løp til bussen som helvete. Nie nådde bussen. Nie banner høyt. For Nie hadde glemt lommebok og dermed busskort, og nøkler til leiligheten. Den ene dagen i uka hun faktisk må møte opp, så kommer hun seg ikke på skolen. Det skulle ikke vært LOV I tell you. ._. Du må slutte å skulke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg