L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Blæ. Gevær og det shittet tar vi i forsvaret. Tar'e når jeg tenker på Jegerkompaniet eller noe sånt. Nytt forslag: du kan prøve å lage et sosialt kart over hvilke brukere som har pult hvilke brukere og se hvor kort vei det er opp til forumstyret. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Dere er skumle på kveldstid.Muhahahahaha! Men nå tror jeg jeg skal spille litt wii før jeg legger meg. Har ikke hatt tid til det på en liten stund. Har ikke tid nå heller, men.. Må opp halv ni imorgen. Alt for tidlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Er du underdanig?Som jeg nevnte her om dagen er jeg 40/60 switch så kan være underdannig ja. Endret 27. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nytt forslag: du kan prøve å lage et sosialt kart over hvilke brukere som har pult hvilke brukere og se hvor kort vei det er opp til forumstyret.Nå vet jeg ikke om det blir med mange i styret, men det kunne vært et interessant kart uansett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg tror jeg skal ta og spille litt GTA og ta kvelden, dere er kjip underholdning i kveld. God NATT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Noe som er givende, takk. Det virker jo ganske givende. Jeg skulle gjerne ha meldt meg inn i skyteklubbhvis jeg hadde penger til det og visste om noen som gadd å joine meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Oh, is that a dare, dear? Man kommer vel egentlig ikke stort lenger ut? La-marka.. Hmm, var sikkert der de la noe i gamle dager. Døde unger kanskje? =D IT IS! DO IT! bø...så...jah.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er du underdanig?Som jeg nevnte her om dagen er jeg 40/60 switch så kan være underdannig ja. Da har ihvertfall jeg litt av hvert å stille opp med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nå vet jeg ikke om det blir med mange i styret, men det kunne vært et interessant kart uansett. Ja hadde egentlig vært ekstremt morsomt. Sånne sosiale kart er veldig interresante. Ser fort en trend.Men kan jo ta noe mindre "kontroversielt" enn selve pulingen da. Om vi sier et kart over hvilke brukere som har kyssa hvilke så får vi et mye større kart og det er ikke like "skummelt" for alle. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg tror jeg skal ta og spille litt GTA og ta kvelden, dere er kjip underholdning i kveld. God NATT. hey, du underholder ikke så mange her nå du heller. Nati-natt. *Spille Zelda. * Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Problemet er at jeg sover lite om nettene da.Det er sånn det skal være. Jeg sover alt for lite selv, men det er alikevel verdt det! Noen som har tips til hva jeg kan gjøre imorgen? Jeg har totalt fri og ingenting å gjøre. Meeeen, for lite søvn herper for muskelveksten din. Det er i hovedsak når du sover, at kroppen restitueres og bygger seg opp igjen. Faktisk så er dette en av de aller viktigste aspektene ved treninga:) god og fast døgnrytme er og blir viktig. Fucka døgnrytme for tiden selv (mye fri) Forresten, Danielzu: John Rambo = Drittbra film. masse splætte scener Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvis jeg får ha bilde av deg i avataren i tillegg kan jeg gå med på det i nød bare for å tilfredstille Lars sitt behov. Har ikke lyst til å tilfredsstille dem jeg. Hva er du da ute etter hvis det ikke er å tilfredstille Forumkaféen's overhoder? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg er sjokkert Ja. Hylo: Trene. Grille med venner. Bade(?):--D Lese en bok. Se film(er). Bli medlem av NU. Bli fadder. Doner penger/mat/klær til de i nød Dette er alle givende ting. Datating: Jeg er rebelsk da, eller noe. Endret 27. mai 2008 av Demille Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 får nesten ta kvelden jeg også natta forumtøser Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nyeste rambo var en kjempefilm. Aktuell er en jo også.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er så teit med sult og slikt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Natta til kjipingene som legger seg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Bare pyser som legger seg nå... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Meeeen, for lite søvn herper for muskelveksten din. Det er i hovedsak når du sover, at kroppen restitueres og bygger seg opp igjen. Faktisk så er dette en av de aller viktigste aspektene ved treninga:) god og fast døgnrytme er og blir viktig. Fucka døgnrytme for tiden selv (mye fri) Den har egentlig blitt føkk denne uka, heldigvis (pluss natt til søndag ). Men ja, skal si meg enig. Ingenting slår å ha en forbanna god døgnrytme! Demille: Trene. - Har treningsfri på onsdager, selvom det sannsynligvis blir en løpetur. Grille med venner. - Det skjer på Torsdag. Bade(?):--D - NO WAI. Lese en bok. - Leser allerede en bok "The Darkly Dreaming Dexter". Se film(er). - Det er ikke uteaktivitet, evnt. noe man gidder. Bli medlem av NU. - Har ikke peil på hva NU er. Bli fadder. - NO WAI. Doner penger/mat/klær til de i nød. - Har donert 1000 spenn i år, det holder. Endret 27. mai 2008 av Hylo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Går Walter Tjøstheim under rasismeparagrafen i rettningslinjene? Er dette for grovt, til tross for at det ligger på youtube? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg