Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan sove av og på i godt over 24 timer med kun avbrudd av tur med hunden og drikke/mat og litt rydding/skole/etc., og allikevel kunne slå over til en slags unnskyldning for en døgnrytme ganske raskt etterpå. Men jeg har fuckede sovevaner og har bokstavelig talt hatt det hele livet, så klager ikke. :wee:
Jeg tror jeg ødela døgnrytmen min for godt da jeg sov tre timer per natt på vgs. Den har ikke kommet seg siden. Nåja, nattejobbing i to måneder må vel ta noe av skylden for at den er dårlig for tiden og.

Kan noen andre ta Demille mens jeg har Avfall da?

Antagelig.

Tror ikke man kan ta et brukernavn selv om brukeren har et annet visningsnavn navn nei.
Lenke til kommentar
Noe som er givende, takk. :wee:

Det er da givende? Det er sosialt samvær og samtidig et adrenalinkick å fyre løs massive metall-ladninger på stillestående forsvarsløse pappblinker. Du kan tilogmed se for deg en moderator om du vil.

Lenke til kommentar
Haha, jeg har Lamark-er i slekt. Er det et stedsnavn der? Lurte litt for en, tja, grandtante av meg eller hva det blir, havnet på sykehjem for litt siden. Nå var visst det i Bø, og det er jo en smule lenger ut. :p
Er et område på Sortland som går under navnet Lamarka :shrug:

Bø blir litt lengre ut mot havgapet ja. Plassen der pyromanene yngler.

Lenke til kommentar
Noe som er givende, takk. :wee:
Pistolskyting er da givende? Jeg vil melde meg inn i klubb. Og ha eget våpen. 8D Men nå har jeg litt lyst å ta motorsykkellappen og sette i stand/kjøpe en gammel lambretta eller vespa scooter også. Må prioritere lit tror jeg. Bilen går neppe igjennom EU-kontrollen, så..
Lenke til kommentar

Blæ. Gevær og det shittet tar vi i forsvaret.

Tar'e når jeg tenker på Jegerkompaniet eller noe sånt. :wee:

fargoth: icanhascheezburger.com?

b-real: Ya, det vil jeg trygt si.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Bare en måte å finne ut av ^^

*hint hint*

Oh, is that a dare, dear?

Er et område på Sortland som går under navnet Lamarka :shrug:

Bø blir litt lengre ut mot havgapet ja. Plassen der pyromanene yngler.

Man kommer vel egentlig ikke stort lenger ut? La-marka.. Hmm, var sikkert der de la noe i gamle dager. Døde unger kanskje? =D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...