Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 YEEEES! Nå begynner Deal or no Deal! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Cyanid er også ganske gøy Fått deg en date i det siste, mao? Muligens i morgen Hvordan det, er det en invitasjon? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så ikke ut som du likte smaken noe særlig, Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fordi jeg vil. Han bare ser ut som han trenger å dø. Og jeg har ikke helt bestemt meg hvordan enda. Noen som har forslag? Naboen i leiligheten, eller naboen et annet sted? For hvis det er i leiligheten vil jeg være med. Jeg mente naboen et annet sted, altså naboen til pappa. Men vi kan godt ta oss av noen av folkene i blokka i Bergen også. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Muligens i morgen Hvordan det, er det en invitasjon? Tenkte bare på cyaniden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så ikke ut som du likte smaken noe særlig, Eplefe Jeg svelgte noe av det med et uhell. Brakk meg da jeg ikke klarte å spytte ut alt. Jeg mente naboen et annet sted, altså naboen til pappa. Men vi kan godt ta oss av noen av folkene i blokka i Bergen også. Jeg er med. Alt for mange folk der til at vi kan tagge på veggen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Noen som har fått virus via msn her eller? Jeg fikk en link men trykka ikke på den.. Endret 11. januar 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi spilte en lett versjon av Hound dog på skolen med bare grepa D, G og A7, men finner bare vanskeligere versjoner med H og C og det som er. Noen som har den med D, G og A7? Husker ikke hvor jeg skal spille hva. Tenker da på teksten med D over der man skal spille D og G over der man spiller G osv. Any help? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har du sett tenna på folk som driver med sånt til hverdags? Parafinen ødelegger emaljen fullstendig så de har bare råtne stubber i kjeften. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som har fått virus via msn her eller? Nei. Og hvis du lurer, så heter det IQ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hva går det med brukere som plutselig dukker opp i Off-Topic (OT-Baren/Sosialt)? De er så mystiske. Aner jo ikke åssen de fikk kjennskap til forumet. =) Anfall er min kjære forlovede. Meg og henne og et blodig lik for evig. Sammen med meg i denne videoen: Du er så søt Oss to og et blodig lik for evig ja Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ærligtalt, folkens. Gi en god middag . Med Arsenikk.... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tenkte bare på cyaniden. Å Nei, en date har jeg ikke hatt på flere... 16 år Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har du sett tenna på folk som driver med sånt til hverdags? Parafinen ødelegger emaljen fullstendig så de har bare råtne stubber i kjeften. Da får jeg bare skaffe meg gebiss Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har du sett tenna på folk som driver med sånt til hverdags? Parafinen ødelegger emaljen fullstendig så de har bare råtne stubber i kjeften. Vi bruker ikke parafin. Tennvæske tærer mindre (mer utvannet), også er vi flinke til å skylle osv. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen som har fått virus via msn her eller? Nei. Og hvis du lurer, så heter det IQ. Mangel på det hos mange når det gjelder slike ting ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så ikke ut som du likte smaken noe særlig, Eplefe Jeg svelgte noe av det med et uhell. Brakk meg da jeg ikke klarte å spytte ut alt. Jeg mente naboen et annet sted, altså naboen til pappa. Men vi kan godt ta oss av noen av folkene i blokka i Bergen også. Jeg er med. Alt for mange folk der til at vi kan tagge på veggen Jepp, men vi gjør det likevel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ærligtalt, folkens. Gi en god middag . Med Arsenikk.... Min favorittmetode (har ikke testet den ut da): Dra folka med ut i skogen. Kle dem naken. Dytte et jerrør opp i rumpa deres. Dytte piggtråd gjennom røret. Dra ut røret så bare piggtråden er igjen. Binde piggtråden høyt oppe i et tre eller noe. Da har de valget mellom å sulte ihjel eller å prøve å dra ut piggtråden og blø ihjel... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Å Nei, en date har jeg ikke hatt på flere... 16 år Jeg får ta deg ut på kino en dag, da. Mangel på det hos mange når det gjelder slike ting ja.. Jeg ler hver gang det skjer, jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Og hvilken film er det fra, L4rs? Endret 11. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg