Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde vært noe, selv om jeg ikke har plass til 4 skjermer her jeg sitter.

Én for spill, én for film, én for forum og annen surfing, én for DC, torrent etc.

Ultimate :love:

Har nok neppe plass til noe slikt. Er så vidt jeg har plass til Tv'en slik som det står nå, kan hende jeg kan få trødd en annen skjerm et sted men jeg tviler. Klarer meg godt på 42"

He he, hadde vært nice med en 42".

Alt jeg har er en gammel 28" bilderørs som detter ut nå og da og har shabby bildekvalitet :p

Lenke til kommentar
Zealuu: Care på deg :roll:

Greit, greit, jeg går og henger i en annen tråd. 8D

Forresten, PC inkl. litt dill som skal kjøpes:

Strømkabel PC m/Jord 2m

Cooler Master Mystique 631, Sort

Corsair Powersupply 550W Bulk, black,

MSI P35 NEO-F, P35, Socket-775, DDR2,

Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5,

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Western Digital Caviar GP 500GB SATA2,

Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA

XFX GeForce 9800GTX 675M 512MB GDDR3,

LG 19" LCD L194WT TCO-03, Silver

Creative SB X-Fi XtremeGamer

Creative Inspire A200

Mrrh.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

There was a little boy named Johnny who used to hang out at the local corner market. The owner didn't know what Johnny's problem was, but the boys would constantly tease him.

They would always comment that he was two bricks shy of a load, or two pickles short of a barrel. To prove it, sometimes they would offer Johnny his choice between a nickel (5 cents) and a dime (10 cents) and John would always take the nickel - they said, because it was bigger.

One day after John grabbed the nickel, the store owner took him aside and said "Johnny, those boys are making fun of you. They think you don't know the dime is worth more than the nickel. Are you grabbing the nickel because it's bigger, or what?"

Slowly, Johny turned toward the store owner and a big grin appeared on his face and Johnny said, "Well, if I took the dime, they'd stop doing it, and so far I have saved $20!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...