Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lars: Da youtubesøker du bare "Crash Test Dummies- MMM MMM MMM MMM"

Den er deilig.

Har den selvsagt i 90's samlinga mi på pcen. Jeg er ikke helt musikalsk analfabet heller da. :p

Mente ikke det. Men du kom deg ikke inn på sida, så da måtte jeg jo si hvordan du finner den. Visste jo ikke at du hadde 90's-samling.

Er forresten mange 90's sanger jeg vet jeg liker men ikke klarer å huske. Er det stress for deg å ordne en liste med det du har? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller så hva?
Ellers banker jeg deg. ._.

Jeg vet akkurat hvordan du har det.. Bor i dublett med en skitten spanjol som produserer ballehår i synshøyde, glemmer å trekke ned etter seg, går i perioder uten dasspapir og har aldri hatt håndsåpe tilgjengelig. Jeg må lukke mitt eget vindu når han en sjelden gang lufter ut hos seg selv, og han spiller gitar og synger falskt om nettene som tvinger meg til å ta ham en stripe hver eneste gang. Nevnte jeg hårene i sluken og OVER ALLT?
Jeg føler så utrolig med deg. Du aner ikke.
Lenke til kommentar
Er forresten mange 90's sanger jeg vet jeg liker men ikke klarer å huske. Er det stress for deg å ordne en liste med det du har? :p
Hadde jeg hatt det sånn nogenlunde sortert så hadde det ikke vært noe problem.

Men det har jeg ikke. Har i grunn alt mulig fra La Bouche til Massive Attack til The Verve og Daze.

Jeg har en veldig eklektisk musikksamling for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Alt. Nesten. Dash-8. B757. A321. You name it.
Now you've got me intrigued. Hva slags jobb har du?

Jeg er konsulent. :wee:

Og ikke hvilken som helst konsulent. Haha.

EDIT: Når jeg tenker meg om, så jobber jeg vel teknisk sett også med Avro-er, Fokkere (:wee:), ATR-er og Fairchilds også. Hihi.

Endret av PlatinumFlyer
Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt det sånn nogenlunde sortert så hadde det ikke vært noe problem.

Men det har jeg ikke. Har i grunn alt mulig fra La Bouche til Massive Attack til The Verve og Daze.

Jeg har en veldig eklektisk musikksamling for å si det sånn.

Det var dumt. Får finne dem one by one da :)

__

Haha, Matt Dillon er genial i denne filmen :wee:

Lenke til kommentar
Jeg forventer at samtlige her har savnet meg noe helt enormt de siste dagene, siden jeg har vært opptatt med Age of Conan framfor å spamme her. 8D
Har ikke merka det. Men har vært borte selv så det kan kanskje være derfor.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...