Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOLOLOLOLOL.

"Sersjant Sjur, telemarksbattaljonen" x]

Nå er jeg ikke helt med.

Hører som oftest på musikk men en vil også ha muligheten å sitte i stillhet og jobbe. En merker det helt grusomt mye når en skrur av PC-en og alt annet elektronisk utstyr hvor ufattelig stille det egentlig blir.

Klarer du å sitte i stillhet og jobbe? o_O

Lenke til kommentar
Jeg har ikke vasket meg på 4 dager.

How you doooin?

Rawr. ._.

Nei, men av ting som ikke hjelper til noe særlig så er alkohol en personlig favoritt hos meg.
Så ser vi på mitt forhold til alkohol. Jeg tror jeg står over. 8D
Lenke til kommentar
Ja, hvem gjør da sånn?
Vanligvis ikke jeg. Jeg pleier å vente til jeg får en forespørsel på PM eller noe etter addressa mi. Men det er fordi jeg vanligvis venter til folk tar kontakt med meg i stedet for omvendt. Men sjekket profilen hans for din del. :p
Lenke til kommentar
Kjeften. ._.
Eller så hva?

Apropos profilsidene, så har noen forum lagt inn visningstellere der. Hadde vært morsomt å sett forholdet mellom kjønn og antall visninger.

Hadde vært morsomt ja. Ser andre IPB-forum har muligheten til å se hvem som har vært inne på profilen din og andre sin så det er jo teknisk mulig.

Lenke til kommentar
Og seriøst, litt creepy at det tydeligvis ikke har vært dasspapir her hele helga. Det var ikke da jeg reiste, og ikke da jeg kom tilbake, og i dag har jeg måttet grave frem en sånn rull som jeg har brukt på edderkopper og den slags. ._.
Jeg vet akkurat hvordan du har det.. Bor i dublett med en skitten spanjol som produserer ballehår i synshøyde, glemmer å trekke ned etter seg, går i perioder uten dasspapir og har aldri hatt håndsåpe tilgjengelig. Jeg må lukke mitt eget vindu når han en sjelden gang lufter ut hos seg selv, og han spiller gitar og synger falskt om nettene som tvinger meg til å ta ham en stripe hver eneste gang. Nevnte jeg hårene i sluken og OVER ALLT? Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...