b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vet du hva som hjelper på sånt? Alkohol. Alkohol hjelper på at de jeg bor med ikke ser ut til å eie personlig hygiene? ._. Jeg har ikke vasket meg på 4 dager. How you doooin? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.cracked.com/video_15825_internet-party.html Herregud. Den var jo kul da ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 LOLOLOLOLOL. "Sersjant Sjur, telemarksbattaljonen" x] Nå er jeg ikke helt med. Hører som oftest på musikk men en vil også ha muligheten å sitte i stillhet og jobbe. En merker det helt grusomt mye når en skrur av PC-en og alt annet elektronisk utstyr hvor ufattelig stille det egentlig blir. Klarer du å sitte i stillhet og jobbe? o_O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 http://www.cracked.com/video_15825_internet-party.html Herregud. Genialt! Alkohol hjelper på at de jeg bor med ikke ser ut til å eie personlig hygiene? ._. Nei, men av ting som ikke hjelper til noe særlig så er alkohol en personlig favoritt hos meg. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Du, B-real, atte bildet er for stort. Så får ikke sendt det til deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 add han på msn da vel, nora. Han er koseligere der enn på forumet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Alle Elsker Mary på gang Phun. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 add han på msn da vel, nora. Han er koseligere der enn på forumet. Men jeg har ingen adresse å adde Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Men jeg har ingen adresse å adde Sjekke profil er noe dritt eller? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har ikke vasket meg på 4 dager.How you doooin? Rawr. ._. Nei, men av ting som ikke hjelper til noe særlig så er alkohol en personlig favoritt hos meg.Så ser vi på mitt forhold til alkohol. Jeg tror jeg står over. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Så ser vi på mitt forhold til alkohol. Jeg tror jeg står over. 8DDu er jo morsom i fylla da "Noen! Hold puppen min!" Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sjekke profil er noe dritt eller? Ja, hvem gjør da sånn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja, hvem gjør da sånn?Vanligvis ikke jeg. Jeg pleier å vente til jeg får en forespørsel på PM eller noe etter addressa mi. Men det er fordi jeg vanligvis venter til folk tar kontakt med meg i stedet for omvendt. Men sjekket profilen hans for din del. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Apropos profilsidene, så har noen forum lagt inn visningstellere der. Hadde vært morsomt å sett forholdet mellom kjønn og antall visninger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kjeften. ._.Eller så hva? Apropos profilsidene, så har noen forum lagt inn visningstellere der. Hadde vært morsomt å sett forholdet mellom kjønn og antall visninger. Hadde vært morsomt ja. Ser andre IPB-forum har muligheten til å se hvem som har vært inne på profilen din og andre sin så det er jo teknisk mulig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Og seriøst, litt creepy at det tydeligvis ikke har vært dasspapir her hele helga. Det var ikke da jeg reiste, og ikke da jeg kom tilbake, og i dag har jeg måttet grave frem en sånn rull som jeg har brukt på edderkopper og den slags. ._.Jeg vet akkurat hvordan du har det.. Bor i dublett med en skitten spanjol som produserer ballehår i synshøyde, glemmer å trekke ned etter seg, går i perioder uten dasspapir og har aldri hatt håndsåpe tilgjengelig. Jeg må lukke mitt eget vindu når han en sjelden gang lufter ut hos seg selv, og han spiller gitar og synger falskt om nettene som tvinger meg til å ta ham en stripe hver eneste gang. Nevnte jeg hårene i sluken og OVER ALLT? Endret 27. mai 2008 av fargoth Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 *snip* Jeg som trodde en jeg kjenner var ille oO vel, ja... Jeg må dusje. Vedkommende tok på meg, under treningen i dag. Og om man ikke luktet svett og ekkel fra før av, så gjør man det hvertfall nå =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) God aften (ja, jeg følte meg truffet av "tøser" delen) Endret 27. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg