Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke før jeg er sikker på at du oppkaller dataen etter meg.
post-5057-1211911962_thumb.png

Done.

Så...gief high-rez pix

Selv så er jeg ingen overklokker så er ikke så nøye med temperaturen. Det som er viktigst for meg er støyen og der har jeg jeg virkelig funnet min favoritt. Har planer om å bytte ut standardviftene da for den ene har begynt å fuske etter snart et år meg kontinuerlig bruk.Tror den har vært slått av et døgn til sammen maks så er ikke så rart.
Støy er ALT for meg. Det skal være støyfritt som faen. Skal hive det gamle skrotet ned og sette den som en filserver så jeg slipper bråket av 8-10 HDD stående og gå.
Lenke til kommentar
Ja. Jeg sa at jeg kunne treffe ham! Trodde at det var Hrisebro.
Da tipper jeg du følte deg ganske dum når du oppdaget det ikke var han :wee:

Nja, det kan rettes opp igjen. Han skal få smake min vrede om han ikke oppfører seg pent.

Lenke til kommentar
Støy er ALT for meg. Det skal være støyfritt som faen. Skal hive det gamle skrotet ned og sette den som en filserver så jeg slipper bråket av 8-10 HDD stående og gå.
Har tenkt på det samme. Har en del HD'er fylt med filmer og diverse. Får jeg satt opp det nettverket ordentlig, som jeg har tenkt å gjøre i litt over et år nå men aldri kommet til, så hadde det jo vært jævlig greit å bare ha en liten og stille HD her og all lagringen et annet sted.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...