Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Må fortsatt ha et navn til den siste PCen ... Hmm, meh, kaller'n Lars Mikkel. Ida, jeg har oppkalt PCen min etter deg ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hahahaha, uff. Jeg har hatt en samtale gående med en fyr lenge nå, og så finner jeg ut at han ikke er den jeg trodde han var. Sånn går det når folk har likt navn XD. Sa du noe dumt da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Awww. ^^ Ja. Jeg sa at jeg kunne treffe ham! Trodde at det var Hrisebro. Endret 27. mai 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Woohoo! Jeg er, uhm ... eh ... boblende? Mørk? Lys? Mettende? Full av humle? Hva? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Woohoo! Jeg er, uhm ... eh ... boblende? Mørk? Lys? Mettende? Full av humle? Hva? Det er Heineken så jeg tror jeg må si du er ganske smakløs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Meh, kunne vært verre. Kunne vært amerikansk Bud eller norsk øl *grøsse* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja. Jeg sa at jeg kunne treffe ham! Trodde at det var Hrisebro.Da tipper jeg du følte deg ganske dum når du oppdaget det ikke var han Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ikke før jeg er sikker på at du oppkaller dataen etter meg. Done. Så...gief high-rez pix Selv så er jeg ingen overklokker så er ikke så nøye med temperaturen. Det som er viktigst for meg er støyen og der har jeg jeg virkelig funnet min favoritt. Har planer om å bytte ut standardviftene da for den ene har begynt å fuske etter snart et år meg kontinuerlig bruk.Tror den har vært slått av et døgn til sammen maks så er ikke så rart.Støy er ALT for meg. Det skal være støyfritt som faen. Skal hive det gamle skrotet ned og sette den som en filserver så jeg slipper bråket av 8-10 HDD stående og gå. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja. Jeg sa at jeg kunne treffe ham! Trodde at det var Hrisebro.Da tipper jeg du følte deg ganske dum når du oppdaget det ikke var han Nja, det kan rettes opp igjen. Han skal få smake min vrede om han ikke oppfører seg pent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Støy er ALT for meg. Det skal være støyfritt som faen. Skal hive det gamle skrotet ned og sette den som en filserver så jeg slipper bråket av 8-10 HDD stående og gå.Har tenkt på det samme. Har en del HD'er fylt med filmer og diverse. Får jeg satt opp det nettverket ordentlig, som jeg har tenkt å gjøre i litt over et år nå men aldri kommet til, så hadde det jo vært jævlig greit å bare ha en liten og stille HD her og all lagringen et annet sted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg er glad jeg er halvdøv og alltid har på musikk sånn at jeg ikke merker støyen fra hoved-PCen min Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hører som oftest på musikk men en vil også ha muligheten å sitte i stillhet og jobbe. En merker det helt grusomt mye når en skrur av PC'en og alt annet elektronisk utstyr hvor ufattelig stille det egentlig blir. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 I helvete da! De er på sporet av meg! http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/27/536477.html Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 I helvete da! De er på sporet av meg! http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/27/536477.html Nyttige ting skattepengene våre går til. GIEF IT BACK LARS! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nå tror jeg strengt tatt ikke den katolske kirken er den som får mest penger her i landet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nei, men forsatt. De får støtte. Totalt latterlig. Men vi blir nok ikke skilt med religion fra staten på noen år Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Problemet, b-real, er at sånne som deg og meg er for late til å gå inn i politikken. Dessuten så tror jeg at jeg ikke hadde blitt noen god politiker. Jeg juger ikke nok. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nei huff. Heldigvis klarte politikerne å kutte støtte til TG. Ikke søren om jeg vil ha mine penger til noe slikt. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 En merker det helt grusomt mye når en skrur av PC-en og alt annet elektronisk utstyr hvor ufattelig stille det egentlig blir. Går det an å skru den av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg