Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kommer ann på mer enn protokollen da ;)
Joda, men det er ikke den mest effetkive protokollen som finnes selv om den teoretisk sett har en båndbredde på 480Mb/s

Usikker på talla men leste et sted at man kun oppnår 60% av dette i reell overføring pga. heftig mye overhead.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer ann på mer enn protokollen da ;)
Joda, men det er ikke den mest effetkive protokollen som finnes selv om den teoretisk sett har en båndbredde på 480Mb/s

Usikker på talla men leste et sted at man kun oppnår 60% av dette i reell overføring pga. heftig mye overhead.

Det har sykt mye å si hvilken data man kobler den på usb-kontrolleren og annen maskinvare. Likevel har jeg ikke sett harddisken min overført mer enn 30mb/s via usb. Gief eSata

Lenke til kommentar

Ja, der er jeg enig. Min neste eksterndisk kommer til å bli en eSata.

Finnes det forresten disker med både eSata og USB på samme kabinettet? For jeg har ikke eSata på laptopen. Det kan jo uansett fikses med et innskuddskort da.

Lenke til kommentar

Nei på tide å slutte å snakke om drikking. Får hive i meg min daglige pillecocktail.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Slapp av. Ikke SÅNNE piller! Bare paracetamol, Arcoxia og Polaramin. Skulle vært en Ibuprofen i stedet for paracetamol, men jeg er tom. Liker ikke paracetamol egentlig. De tar knekken på levra di. Arcoxia'en er mye mer morsom. Den tar bare knekken på hjertet ditt om det går galt. Det går i det minste fort om jeg skulle være uheldig.

Ikke den drinkmix-yucken. Den smakte bare fælt. Tom Collins drinkmix funker mye bedre

Ikke drinkmix-yucken selvsagt. That goes without saying. Lager den fra bunn av. Tror du jeg er fjortis eller? :p

Morning evrybody :D

Top of the evening friend. :)

Lenke til kommentar

Trodde jeg fikk strömregning i dag, men det visste seg å väre det motsatte - jeg har betalt for mye og som en fölge av det må strömselskapet betale meg 600 tilbake. :) Gode nyheter for engangs skyld. Må lese til opptakspröve snart, har mer lyst til å sitte foran PC-en dog. :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I am happy today :)

Har og en liten hodepine fra igår også da,men all in all var gårsdagens affere en meget god en :p

Lenke til kommentar

Huff, 1625 sider allerede. Nesten 2000! :O

Er det noen andre som koser seg med solen? :) Har nettopp vært ute og trent på terrassen. Venter på fattern skal ta telefonen så jeg kan finne ut hvor nøkkelen til hobbyrommet er. Plagsomt å være utestengt derfra!

Sol i Bergen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...