L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Kommer ann på mer enn protokollen da Joda, men det er ikke den mest effetkive protokollen som finnes selv om den teoretisk sett har en båndbredde på 480Mb/sUsikker på talla men leste et sted at man kun oppnår 60% av dette i reell overføring pga. heftig mye overhead. Endret 27. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kommer ann på mer enn protokollen da Joda, men det er ikke den mest effetkive protokollen som finnes selv om den teoretisk sett har en båndbredde på 480Mb/sUsikker på talla men leste et sted at man kun oppnår 60% av dette i reell overføring pga. heftig mye overhead. Det har sykt mye å si hvilken data man kobler den på usb-kontrolleren og annen maskinvare. Likevel har jeg ikke sett harddisken min overført mer enn 30mb/s via usb. Gief eSata Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja, der er jeg enig. Min neste eksterndisk kommer til å bli en eSata. Finnes det forresten disker med både eSata og USB på samme kabinettet? For jeg har ikke eSata på laptopen. Det kan jo uansett fikses med et innskuddskort da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k ^^Jepp. Det finnes med USB og eSata. Burde sjekket prisguiden før jeg spurte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 *blande Irn Bru med vodka* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 *blande Irn Bru med vodka* oooh. Nå blei jeg tørst. Men jeg fikk lyst på Long Island Ice Tea da. Det er så utrolig deilig i varmen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Merkelig smak på denne brusen, enda merkeligere når jeg blanda. Vel, smakte ikke vondt heller. *drikke mer* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 *blande Irn Bru med vodka* oooh. Nå blei jeg tørst. Men jeg fikk lyst på Long Island Ice Tea da. Det er så utrolig deilig i varmen. Ikke den drinkmix-yucken. Den smakte bare fælt. Tom Collins drinkmix funker mye bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Morning evrybody Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nei på tide å slutte å snakke om drikking. Får hive i meg min daglige pillecocktail. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slapp av. Ikke SÅNNE piller! Bare paracetamol, Arcoxia og Polaramin. Skulle vært en Ibuprofen i stedet for paracetamol, men jeg er tom. Liker ikke paracetamol egentlig. De tar knekken på levra di. Arcoxia'en er mye mer morsom. Den tar bare knekken på hjertet ditt om det går galt. Det går i det minste fort om jeg skulle være uheldig. Ikke den drinkmix-yucken. Den smakte bare fælt. Tom Collins drinkmix funker mye bedre Ikke drinkmix-yucken selvsagt. That goes without saying. Lager den fra bunn av. Tror du jeg er fjortis eller? Morning evrybody Top of the evening friend. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 This is bat-Country! gah! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Trodde jeg fikk strömregning i dag, men det visste seg å väre det motsatte - jeg har betalt for mye og som en fölge av det må strömselskapet betale meg 600 tilbake. Gode nyheter for engangs skyld. Må lese til opptakspröve snart, har mer lyst til å sitte foran PC-en dog. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 I am happy today Har og en liten hodepine fra igår også da,men all in all var gårsdagens affere en meget god en Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ikke drinkmix-yucken selvsagt. That goes without saying. Lager den fra bunn av. Tror du jeg er fjortis eller? JA Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Huff, 1625 sider allerede. Nesten 2000! :O Er det noen andre som koser seg med solen? Har nettopp vært ute og trent på terrassen. Venter på fattern skal ta telefonen så jeg kan finne ut hvor nøkkelen til hobbyrommet er. Plagsomt å være utestengt derfra! Sol i Bergen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Solen ødelegger sikten min til dataen, og jeg trenger den av jobb-messige grunner.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 JA Jeg skal si deg at jeg har en mye mer raffinert smak enn de stakkars fjortissene som tar alt de kommer over. En velfylt bar er et tegn på modenhet IMHO. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 JA Jeg skal si deg at jeg har en mye mer raffinert smak enn de stakkars fjortissene som tar alt de kommer over. En velfylt bar er et tegn på modenhet IMHO. Hey, er jeg også moden da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg