Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 noen som vet sånn cirka hvor mye strømprisen ligger på 800 kWh/mnd? Ca 400kr + nettleie Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Back fra lunsj! Nå skal vi se på komponenter til ting. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 noen som vet sånn cirka hvor mye strømprisen ligger på 800 kWh/mnd? Ca 400kr + nettleie thank you Lenke til kommentar
zennox Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Faen. Jeg skulka skolen for å lese til en prøve imorra, men når jeg våkner kl. 12 finner jeg ut at jeg ikke har boka KRISE Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Faen. Jeg skulka skolen for å lese til en prøve imorra, men når jeg våkner kl. 12 finner jeg ut at jeg ikke har boka KRISE Send mor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Faen. Her sitter jeg i sola og koser meg. Det eneste som er galt er at jeg må mye for å se hva som står på skjermen. Downer! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da har ikke do formatert til scratch XP før Det er et rent helvete. Men derfor ghoster man. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da har ikke do formatert til scratch XP før Det er et rent helvete. Men derfor ghoster man. Ja, om man skal formatere så. Dem fleste har jo recover-partisjon uansett som gjør det samme. Men lettere med linux på det. Drivere legger seg inn automatisk og ALLE programmene kan legges inn samtidig med én kommando. Slipper www.detjavlaprogrammet.com - download - vente - åpne - next - I agree - next - next - next - install - finnish - restart, 20 jævla ganger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Wow ... Glad jeg ikke har eksamen i vanskeligmatte. Jeg fatter så lite når jeg ser på oppgavene søss sitter og regner på Lorgaritmer og Pascalls talltrekant osv. Nei, takke meg til en sigg og Irn Bru ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg vet det, PepsiCo, jeg har Ubuntu på begge bruks-PC-ene mine. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da har jeg vært på butikken å kjøpt pizza. enkelt og greit i grunn. Får ikke tak i noen å spille fotball elns med i dag tydeligvis, så jeg skal prøve å få gjort ferdig et storyboard, se på seinfeld og spille age of conan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 /me sitter på chat med HP kundeservice. Lurer på om det tar lang tid å få svar jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja, om man skal formatere så. Dem fleste har jo recover-partisjon uansett som gjør det samme. Men lettere med linux på det. Drivere legger seg inn automatisk og ALLE programmene kan legges inn samtidig med én kommando. Slipper www.detjavlaprogrammet.com - download - vente - åpne - next - I agree - next - next - next - install - finnish - restart, 20 jævla gangerI stedet må skrive sudi gedit /etc/etllerannet/config og redigere 14 linjer, pluss copypaste 34 til fra et forum, som muligens inneholder skrivefeil. Så må du restarte, håpe at ndiswrapper ikke forårsaker total frys av hele systemet grunnet at linux er noe jævla shait på 64bit. Sannsynligvis fryser hele skite, og du må legge til boot-kommandoer i grub for å starte i tekstmodus så du kan bruke en tekst editor uten grafisk brukergrensensitt til å slette de 48 linjene fra den samme fila (synd for deg hvis du ikke husker hvor den lå), starte på nytt, og konstatere at tasteopsettet på loginskjermen plutselig har blitt engelsk, selv om du ikke har rørt noen filer som har noe med det å gjøre. Om du ikke er klar over at dette kan skje, blir du jo ganske forbannet av å taste inn riktig passord og få beskjed om at det er feil. Så sitter du der, uten wlan, men for en gangs skyld fungerte faktisk skjermkortdriverne du kunne installere fra synaptic, så man slapp å bygge sine egne som kanskje fungerte. Riktignok er det bugs i selve brukergrensesnittet, så du må slru av visuelle effekter for å få opp en del vanlige instillingsvinduer, valgmuligheter o.l. i OpenOffice. Flash funger etter hvert uten for mye trøbbel, fungerende java finnes ikke, og muligheten til å installere 32bits-ting på en enkel måte kan du se langt etter. Det takler ikke den ine installasjonsmetoden du snakker om. Her snakker vi om å tvangskjøre en .deb-pakke, eller bygge fra kildekode. Lettvint. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 64bit er ikke helt modent enda da =] Men sant, conf-filer er det ikke mange som liker, derfor mye av det får gui for tida. Men for all del uansett bedre enn dll-filer fra windows Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kudos til HP online kundeservice. De er kjappe, profesjonelle og gav meg svar på det jeg trengte å vite. Da er det bare å krysse fingrene for at reformat funker uten problemer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 64bit er ikke helt modent enda da =] Men sant, conf-filer er det ikke mange som liker, derfor mye av det får gui for tida. Men for all del uansett bedre enn dll-filer fra windows Virkelig ikke? Jeg trenger drivere til printerdelen av epson stylus photo rx425 (eller 420). Dumme installasjonsprogrammet klikker på server 2008. =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) HURRA for USB-protokollen som er så utrolig rask til å overføre data. Kun 97 minutter igjen. edit: 77 edit2: 117 Endret 27. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg la opp noen bilder i RPP, jeg. Nå kan Zeromac le av meg igjen. Skal vi se om jeg lar de ligge mer enn en måned denne gangen, mon tro ... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 HURRA for USB-protokollen som er så utrolig rask til å overføre data. Kun 97 minutter igjen. edit: 77 edit2: 117 Kommer ann på mer enn protokollen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg