edge Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Scanner min på 3 sekunder jeg Linux<3 This is no time for gloating. Linux har imo flere ulemper enn fordeler. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Engelsktentamen gikk fryktelig dårlig. Faen. Faen. Bare en ting å gjøre med det... ta selvmord Jeg vurderte det, men man har da alltids den delen av karakteren som vurderes gjennom hele året. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Fått karakteren? På tentament that is. Endret 27. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Linux har imo flere ulemper enn fordeler.Ikke kom her og kom her 'a! Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Linux har imo flere ulemper enn fordeler.Ikke kom her og kom her 'a! Linux er sikkert flott når man får satt det opp, men lat som jeg er blir XP mye lettere. I tillegg krever skolen XP MAT! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Fått karakteren? På tentament that is. Nei. Nå tror jeg faktisk at det bare er to prøver igjen. Det er i alle fall bare to annonserte prøver igjen. Og så er det ferie. Og så er det 10. klasse. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 friiiiiiiiiiiiii. hva skal man gjøre på denna solfyllte dagen da mon tro. jeg trur det blir skating jeg. ja skating blir det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg haaaaaaater domenekontrollere! >.< Du er så absolutt ikke den eneste pepsi... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Fått karakteren? På tentament that is. Nei. Nå tror jeg faktisk at det bare er to prøver igjen. Det er i alle fall bare to annonserte prøver igjen. Og så er det ferie. Og så er det 10. klasse. Så ikke ta sorgene på forskudd. Jeg føler bestandig det går dritt, selv om det går bra. Unntaket var den gangen jeg TRODDE det gikk kjempebra og gikk rett til helvete. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kom ikke opp i muntlig i dag, så i dag skal jeg slappe av, iom at jeg kommer opp i noe i morra. Kryss fingrene for at det ikke blir matte. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Linux har imo flere ulemper enn fordeler. Nevn ivei Linux er sikkert flott når man får satt det opp, men lat som jeg er blir XP mye lettere. I tillegg krever skolen XP Da har ikke do formatert til scratch XP før Du er så absolutt ikke den eneste pepsi... Heldigvis Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 @L4R5 Husker noen i klassen trodde det skulle gå kjempe-bra med de også når de skulle skrive om en tekst om Henrik Ibsen. De hadde skrevet veldig varmt om tektsen, og at de hadde lært kjempe-masse av den, mer enn de lærte i norsk-klassene. Problemet var bare at Henrik Ibsen teksten av skrevet av Knut Nærum Og han er jo kjent for en viss type humor.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 @L4R5 Husker noen i klassen trodde det skulle gå kjempe-bra med de også når de skulle skrive om en tekst om Henrik Ibsen. De hadde skrevet veldig varmt om tektsen, og at de hadde lært kjempe-masse av den, mer enn de lærte i norsk-klassene. Problemet var bare at Henrik Ibsen teksten av skrevet av Knut Nærum Og han er jo kjent for en viss type humor.. Ja hørte det var mange som slet med den oppgaven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg fikk 4 på prøven! Hadde ventet maks 3. *feire og dele ut kjeks til dnfk* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) gratulerer ! *ta imot kjeks* @L4R5 Husker noen i klassen trodde det skulle gå kjempe-bra med de også når de skulle skrive om en tekst om Henrik Ibsen. De hadde skrevet veldig varmt om tektsen, og at de hadde lært kjempe-masse av den, mer enn de lærte i norsk-klassene. Problemet var bare at Henrik Ibsen teksten av skrevet av Knut Nærum Og han er jo kjent for en viss type humor.. Ja hørte det var mange som slet med den oppgaven. hadde den tentamenen du også? slet deres folk med den "la ny-norsk bli" oppgaven også? Livets enkleste 5+ for min dèl Endret 27. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 gratulerer ! *ta imot kjeks* Takk. ^^ Safarikjeks, anyone? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg fikk 4 på prøven! Hadde ventet maks 3. *feire og dele ut kjeks til dnfk* Gratulerer. Der ser du. Hadde ikke trengt å stresse sånn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 noen som vet sånn cirka hvor mye strømprisen ligger på 800 kWh/mnd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg fikk 4 på prøven! Hadde ventet maks 3. *feire og dele ut kjeks til dnfk* Gratulerer. Der ser du. Hadde ikke trengt å stresse sånn. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg