Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå er du slem, Snorre x). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Var du der!?? Nei, men det finnes nedskrevne kilder... Jeg vet om minst en. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det nærmeste jeg kommer til norsk-rape er at jeg ikke bruker stor bokstav og punktum på MSN. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg bruker bare store bokstaver på MSN. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Nå er du slem, Snorre x). Er jeg? Ville nå heller si at jeg er optimistisk og drømmende. En visjonær mann med gode ideer. Følte du deg kanskje litt støtt av ideen min? Beklger om du gjorde så. Joda, det er fullt mulig å få treer i norsk på ungdomskolen, og alikevel utvikle skrivetalent senere i livet. Det forstår jo til og med jeg. Hvis du da fikk treer i norsk på ungdmskolen. Det vet jeg jo ingenting om. Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 For å være helt ærlig så er jeg ikke så nøye med skrivefeil og lignende på msn... Ser på det nesten som muntlig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Snorre : Jeg føler meg ikke truffet. Jeg får fem i norsk . (Selv om det ikke ser sånn ut). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg hadde stått med glans. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Snorre : Jeg føler meg ikke truffet. Jeg får fem i norsk . (Selv om det ikke ser sånn ut). Da er vi to. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Bra for deg! Er alltid koselig med gode karakterer i norsk. Nå fikk jeg riktignok ikke veldig gode karakterer i norskfaget i åttende- og niende-klasse. Men det var fordi jeg skrev blodige og voldige historier. Gjerne om kriger, eller mord alt ettersom. Og det er vel unødvendig å si at læreren min ikke likte de voldelige historiene mine. :\ Edit: Scheiße! Verdamtende Tastatur! Must sie tot würden! Endret 11. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 De gode stilene får man når man skriver om hverdagslige ting, sier norsklærern. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Men hva er det alle folka skal i kveld da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sitte hjemme og se på tv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bra for deg! Er alltid koselig med gode karakterer i norsk. Nå fikk jeg riktignok ikke veldig gode karakterer i norskfaget i åttende- og niende-klasse. Men det var fordi jeg skrev blodige og voldige historier. Gjerne om kriger, eller mord alt ettersom. Og det er vel unødvendig å si at læreren min ikke likte de voldelige historiene mine. :\ Der har du meg i dag. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg hadde stått med glans. Moi aussi. Og det er jo det viktigste. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Historiene har mye å si de også, ja. Selv elsker jeg triste historier. Gjerne litt makabre^^. Kan ikke huske sist jeg skrev en stil med lykkelig slutt. Me like! Bare trist at vi ikke hadde tentamen i norsk =/ . Bare matte. Endret 11. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 omg, røyksjuk og blakk. Får ikke penger før på mandag. Lenge leve kneipp og vann :< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Historiene har mye å si de også ja. Selv elsker jeg triste historier. Gjerne litt makabre^^. Kan ikke huske sist jeg skrev en stil med lykkelig slutt. Me like! Bare trist at vi ikke hadde tentamen i norsk =/ . Bare matte. Overrask læreren din snart, da. "Og de levde lykkelig alle sine dager". omg, røyksjuk og blakk. Får ikke penger før på mandag.Lenge leve kneipp og vann :< Jeg fikk stipend i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Men hva er det alle folka skal i kveld da? Drepe naboen :O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Men hva er det alle folka skal i kveld da? Forhåpentligvis åpne den flasken med rosa champagne som står i kjøleskapet og knerte den med mamma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg