Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er du slem, Snorre x).

Er jeg? Ville nå heller si at jeg er optimistisk og drømmende. En visjonær mann med gode ideer. Følte du deg kanskje litt støtt av ideen min? Beklger om du gjorde så. Joda, det er fullt mulig å få treer i norsk på ungdomskolen, og alikevel utvikle skrivetalent senere i livet. Det forstår jo til og med jeg. Hvis du da fikk treer i norsk på ungdmskolen. Det vet jeg jo ingenting om.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Bra for deg! Er alltid koselig med gode karakterer i norsk. Nå fikk jeg riktignok ikke veldig gode karakterer i norskfaget i åttende- og niende-klasse. Men det var fordi jeg skrev blodige og voldige historier. Gjerne om kriger, eller mord alt ettersom. Og det er vel unødvendig å si at læreren min ikke likte de voldelige historiene mine. :\

Edit: Scheiße! Verdamtende Tastatur! Must sie tot würden!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Bra for deg! Er alltid koselig med gode karakterer i norsk. Nå fikk jeg riktignok ikke veldig gode karakterer i norskfaget i åttende- og niende-klasse. Men det var fordi jeg skrev blodige og voldige historier. Gjerne om kriger, eller mord alt ettersom. Og det er vel unødvendig å si at læreren min ikke likte de voldelige historiene mine. :\

Der har du meg i dag.

Lenke til kommentar

Historiene har mye å si de også, ja. Selv elsker jeg triste historier. Gjerne litt makabre^^. Kan ikke huske sist jeg skrev en stil med lykkelig slutt. Me like!

Bare trist at vi ikke hadde tentamen i norsk =/ . Bare matte.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Historiene har mye å si de også ja. Selv elsker jeg triste historier. Gjerne litt makabre^^. Kan ikke huske sist jeg skrev en stil med lykkelig slutt. Me like!

Bare trist at vi ikke hadde tentamen i norsk =/ . Bare matte.

Overrask læreren din snart, da. "Og de levde lykkelig alle sine dager". :wee:

omg, røyksjuk og blakk. Får ikke penger før på mandag.

Lenge leve kneipp og vann :<

Jeg fikk stipend i dag. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...