Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
hørtes kjedelig ut:P ville foretrekt celleånding eller noe^^

Det står en del om det og der. Må pugge hele kapittelet og skal trekke lapp hvor det emne vi skal forklare om. Håper virkelig ikke jeg må greie ut om aerob og anaerob celleånding. x)

Lenke til kommentar
hørtes kjedelig ut:P ville foretrekt celleånding eller noe^^

Det står en del om det og der. Må pugge hele kapittelet og skal trekke lapp hvor det emne vi skal forklare om. Håper virkelig ikke jeg må greie ut om aerob og anaerob celleånding. x)

husker vi hadde om det på idrettslinja, vi hadde vel egentlig alt som kan assosieres med "aerob" og "anaerob".

Lenke til kommentar

Det er jo digg! Spalting og greier. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Spalting er teit. Det ordet går igjen og igjen 1000 ganger i dette kapittelet. Gleder meg til jeg er ferdig med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Takk, tror jeg. Vet ikke hvordan det gikk da, hun sa bare "det gikk bedre enn du tror" for hun merka at jeg var dødsnervøs. Men det viktigste er at jeg endelig er ferdig. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Får vite det om en liten stund. Var ikke eksamen da, men den var vist veldig avgjørende for naturfagkarakteren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...