Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en gangs skyld sovna jeg tidlig (ca ett, internett forsvant rundt kvart over elleve og kom ikke tilbake så jeg prøvde å slå i hjel tid, men orka ikke og poppa sovetabletter for å sove), så våkna jeg nå etter 5 timers søvn. Tror ikke helt sovepillene virka så bra, de forrige gangene jeg tok de, sov jeg 12 + 7 og 14 + 5 timer :p

Hvis jeg da ikke blekker rundt frokostbordet og drukner i frokostblandinga da, det er jo også en mulighet.

Hva med deg? Vakt?

Lenke til kommentar

Hmm ... Har tenkt tanken på kjøling selv.

Riktignok til min gamle Intel Core 2 Duo E6400. Den jeg har nå er litt dårlig, samt støvfylt. Har renska den helt for støv og dritt 2 ganger det siste halvåret, men den ser like ille ut og tetter seg igjen etter et par dager. Selv på rom som nettopp er støvsuga og vaska i et håp om å forhindre det der :p

Lenke til kommentar

Hmm, det kan hende er lurt.

Men ingenting skjer før jeg kommer i pluss pengemessig igjen.

Dvs. etter å ha vært i Krakow i helgen og betalt en ny tannlegeregning.

:hmm:

Tror jeg bare skal utsette den timen til etter Krakow, prøve å få den uti juni en gang.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på pengene først og fremst.

Samt at jeg ikke vil gå rundt de neste dagene og spise suppe.

Jeg liker ikke å utsette regninger i det uendelige og foretrekker å ha penger til å betale der og da :p

Og jeg prioriterer å få i gang scooteren min (mere penger, banna verksted), fremfor å fikse et hull jeg fortsatt ikke har merka noe til siden det ble funnet for 1,5 år siden :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...