Sir Game Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Drugis: DanielZu er United supporter. Han bare kødder med deg. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det ansiktet her så litt kjent ut synes jeg :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ich bin Liverpool man. Men det er besides the point Drugis: DanielZu er United supporter. Han bare kødder med deg. Æreskrenkelse!!! På det GROVESTE Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Haha, det lignet litt på Loveless. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det ansiktet her så litt kjent ut synes jeg :o Wow! Det ligna ja. Men selv så har jeg visstnok en dobbeltgjenger som TRENER så synet kan visst bedra. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det ansiktet her så litt kjent ut synes jeg :o er det en liten gris vi har med å gjøre her camhoes sider ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Bajs. Jeg fikk ikke jobben -.- Noe som vil si at jeg er arbeidsledig. Og har null penger som kommer min vei etter at skatte- og ferie-penga har kommet. Jippi -.- Ikke noe ifra staten? Du har da krav på penger ala arbeidsledighetstrygd? Det ansiktet her så litt kjent ut synes jeg :oLignet litt jau. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå syns jeg dere er skikkelig slemme =( . Hun ser jo ut som den bimbo-tøsa. Jeg er jo bare tøs. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Slutt å tull da. Hvorfor jubler du når United scorer da? Ja, jeg er en kikker! Har skiftet fra å spionere på Hylo, til å bare kikke på deg. Ettersom Hylo har blitt for muskuløs 300kg i beinpress blir for mye for meg Bevis? Jeg vet hvilken farge du har på boksern... ROSA! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er da ikke jeg som henger på cam4 Fant det på 4chan^^ Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 hey! jeg som sendte deg linken :O Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Slutt å tull da. Hvorfor jubler du når United scorer da? Ja, jeg er en kikker! Har skiftet fra å spionere på Hylo, til å bare kikke på deg. Ettersom Hylo har blitt for muskuløs 300kg i beinpress blir for mye for meg Bevis? Jeg vet hvilken farge du har på boksern... ROSA! Det ante meg at han var United-supporter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Slutt å tull da. Hvorfor jubler du når United scorer da? Ja, jeg er en kikker! Har skiftet fra å spionere på Hylo, til å bare kikke på deg. Ettersom Hylo har blitt for muskuløs 300kg i beinpress blir for mye for meg Bevis? Jeg vet hvilken farge du har på boksern... ROSA! Jubler er å ta i, er glad i fotball=United spiller bra fotball(iblandt..når ikke dommeren hjelper) Jeg er nok 300% Liverpool-fan ja. Har en vis Liverpool tatovering en plass på kroppen to prove it Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Stemmer det. Kan godt røpe hemligheten over alle hemligheter i DanielZU's liv: Han har United sengetrekk!!!! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke noe ifra staten? Du har da krav på penger ala arbeidsledighetstrygd? Joda, sikkert. Jeg er vel bare litt dramatisk. Jeg skal jo ha jobb. (: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 ER det Loveless, eller bare en som ligner sinnsykt? For jeg ser ikke forskjell. ._. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Stemmer det. Kan godt røpe hemligheten over alle hemligheter i DanielZU's liv: Han har United sengetrekk!!!! Picz or it didn't happend Loveless got busted, viser seg frem for hele internett, men får sikkert litt spenn for det da Endret 26. mai 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har masse bilder jeg Sende på PM? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 ER det Loveless, eller bare en som ligner sinnsykt? For jeg ser ikke forskjell. ._. Jeg sjekka nøye nå. Det er forskjeller på øynene og på haka. Og det er forskjeller som ikke kan komme av vinkel tror jeg. Mer på ansiktsbeina Loveless got busted, viser seg frem for hele internett, men får sikkert litt spenn for det da Jeg hadde GLATT gjort det for penger så om hun gjorde det så hadde det ikke vært så ille vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg