Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ich bin Liverpool man. Men det er besides the point :p

Drugis: DanielZu er United supporter. Han bare kødder med deg.

Æreskrenkelse!!! På det GROVESTE :thumbdown:

Lenke til kommentar
Bajs. Jeg fikk ikke jobben -.-

Noe som vil si at jeg er arbeidsledig. Og har null penger som kommer min vei etter at skatte- og ferie-penga har kommet. Jippi -.-

Ikke noe ifra staten? Du har da krav på penger ala arbeidsledighetstrygd?

Det ansiktet her så litt kjent ut synes jeg :o
Lignet litt jau.
Lenke til kommentar

Slutt å tull da. Hvorfor jubler du når United scorer da? Ja, jeg er en kikker! Har skiftet fra å spionere på Hylo, til å bare kikke på deg. Ettersom Hylo har blitt for muskuløs :( 300kg i beinpress blir for mye for meg :(

Bevis? Jeg vet hvilken farge du har på boksern... ROSA!

Lenke til kommentar
Slutt å tull da. Hvorfor jubler du når United scorer da? Ja, jeg er en kikker! Har skiftet fra å spionere på Hylo, til å bare kikke på deg. Ettersom Hylo har blitt for muskuløs :( 300kg i beinpress blir for mye for meg :(

Det ante meg at han var United-supporter :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jubler er å ta i, er glad i fotball=United spiller bra fotball(iblandt..når ikke dommeren hjelper)

Jeg er nok 300% Liverpool-fan ja. Har en vis Liverpool tatovering en plass på kroppen to prove it :)

Lenke til kommentar
Stemmer det. Kan godt røpe hemligheten over alle hemligheter i DanielZU's liv: Han har United sengetrekk!!!!

Picz or it didn't happend

Loveless got busted, viser seg frem for hele internett, men får sikkert litt spenn for det da :D

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
ER det Loveless, eller bare en som ligner sinnsykt? For jeg ser ikke forskjell. ._.

Jeg sjekka nøye nå. Det er forskjeller på øynene og på haka. Og det er forskjeller som ikke kan komme av vinkel tror jeg. Mer på ansiktsbeina

Loveless got busted, viser seg frem for hele internett, men får sikkert litt spenn for det da :D
Jeg hadde GLATT gjort det for penger så om hun gjorde det så hadde det ikke vært så ille vel?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...