Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 "Tøsene og meg"? Du kommer liksom utenfor den gruppen? Neh, liker bare å bli nevnt spesiellt Det er så mange ting jeg kunne svart på det der, men jeg nøyer meg med et "ok". Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er så mange ting jeg kunne svart på det der, men jeg nøyer meg med et "ok". Du kan nevne de andre tingene hvis det noen gang blir stille her. Så kan du jo bare si "Nora ho er ..." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan heller være en Gentleman. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kan heller være en Gentleman. Det er jo oss badboysa som drar damene da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Lol, you did oO Edit: Det var da mer ting på bordet mann, men det er en annen diskusjon. Pøh. Uansett, dette er krystallklarteksempel på diskriminering av, vel, meg. Jeg krever rettferd, jeg krever sannhet, jeg krever unnskyldninger! Altfor lenge har vi vendt et blindt øye mot urettferdighet, altfor lenge har vi latt tyranniet råde! Aldri har vi våget stille de viktige spørsmålene, aldri har vi våget ofre vår trygghet for vår drøm: drømmen om FRIHET! Det er ingen rettferdighet, Lød sukket. Det er ... bare meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nora kan det trikse med noe annet en sigaretter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Pøh. Uansett, dette er krystallklarteksempel på diskriminering av, vel, meg. Jeg krever rettferd, jeg krever sannhet, jeg krever unnskyldninger! Altfor lenge har vi vendt et blindt øye mot urettferdighet, altfor lenge har vi latt tyranniet råde! Aldri har vi våget stille de viktige spørsmålene, aldri har vi våget ofre vår trygghet for vår drøm: drømmen om FRIHET! Det er ingen rettferdighet, Lød sukket. Det er ... bare meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Det er jo oss badboysa som drar damene da Nåå...det å løpet for livet utenfor en klippe er vel mere det som skjer. Endret 26. mai 2008 av b-real Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Ja, du kan spøke, du, sittende på din sky av overlegenhet, sammen med resten av de hovne bleiene. I en verd av ignoranse står ikke den skitne sannheten høyt i kurs, gjør den vel? Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. Endret 26. mai 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, du kan spøke, du sitte på din sky av overlegenhet, sammen med resten av de hovne bleiene. I en verd av ignoranse står ikke den skitne sannheten høyt i kurs, gjør den vel? Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. Det er min selvironi som redder meg fra å gå til grunne. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nora kan det trikse med noe annet en sigaretter Ja, jeg er dødsgod til å få mange salte stenger inn i kjeften Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skarstad. Du kler ikke rollen som dramaqueen. oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skarstad. Du kler ikke rollen som dramaqueen. oO funny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kjedlig at det ikke fins nam-nam som koster 1,50 lengre Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kjedlig at det ikke fins nam-nam som koster 1,50 lengre Nei. Nå koster det jo nesten 1,90 =/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Skarstad. Du kler ikke rollen som dramaqueen. oO Du kan ikke slå meg ned, jeg ligger allerede nede Du kan ikke, og ville ikke funnet meg uansett. Blå himmel, men ingen himmel Idag er jeg fanget under en dunkelt skylag Og jeg føler meg så levende Jeg kan ikke noe for det Kan du innse det? Jeg vil bare rope og miste kontrollen Slenge hendene i luften og la alt fly avsted La alle minnene forvitre og løpe avsted La meg falle og miste meg selv Le så det gjør vodt og løpe min vei Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 My Name is Earl er kos. Oh yeh. Hvilken sesong er du på? ^^ Sesong 3, Ep. 18 nå =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg