Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 4 innleg igjen Eplefe. Jaa. For jeg var seriøs.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sørlandsk er jo fint! Jeg snakker ikke så breit som de mest "ændalske" (f.els Paala) gjør. Snakker mer en blanding av arendalsk og østlandsk. Tror jeg. Fullstendig uforståelig, mao? Oo noe sånn jeg også prater nå det... var mer arendalsk før, men hjalp og bo i oslo litt sign. Espen Pai Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei. Mer forståelig enn ordentlig sørlandsk Har ikke så mange diftonger og sånt. Diftonger er egentlig ikke så ille (har mange selv). Men måten det snakkes på er jo bare helt... *klikk i hodet* noe sånn jeg også prater nå det... var mer arendalsk før, men hjalp og bo i oslo litt sign. Espen Pai Det var jo så godt som uforståelig, da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) 4 innleg igjen Eplefe. Jaa. For jeg var seriøs.. Please. Tror du jeg er seriøs? Sorry azz. Oh no, I didn't? Feel the love. Mener ingenting vondt. Endret 11. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvorfor logger du deg ikke bare inn på din egen profil Espen, istedenfor å måtte signere hvert innlegg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dagens osloungdom er jo helt på jorde hva angår sitt muntlige språk da. Og dette sier jeg som kommer fra Oslo og har brukt en del uttrykk fra den glade begynnelse av 90-talet. Med ord som lizzom, og azz og gudene vet hva er det en pine å følge med på samtalene deres. Og om man først greier det er ikke samtalene veldig meningsfulle heller. ^^ Nei takke seg til. Da hører jeg heller på bergenske fjortisser som hvertfall kan snakke skikkelig, til en viss grad hvertfall. Kommer jo an på hvem du snakker med, da. Jaa. For jeg var seriøs.. Du er alltid seriøs. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvorfor logger du deg ikke bare inn på din egen profil Espen, istedenfor å måtte signere hvert innlegg? Fordi når man er med bitchen sin, så forlir man på bitchen sin konto. Stress å logge inn og ut. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvorfor logger du deg ikke bare inn på din egen profil Espen, istedenfor å måtte signere hvert innlegg? Jeg banner på at det er avataren av damen hans. Derfor orker han ikke å logge av. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 La oss ta et eksempel! Yay! Sier ikke "E e udi haven å edå kage" men jeg sier: "E e uti hagen og spiser kake" Skjønner? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 La oss ta et eksempel! Yay! Sier ikke "E e udi haven å edå kage" men jeg sier: "E e uti hagen og spiser kake" Skjønner? Jada. Eksempler er gøy. "E e uti hagen og et kakæ" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 La oss ta et eksempel! Yay! Sier ikke "E e udi haven å edå kage" men jeg sier: "E e uti hagen og spiser kake" Skjønner? Nummer en er sånn kosedialekt. Kr.Sand-dialekten er direkte turnon. "Æ e en sjørøvår!" :love: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) La oss ta et eksempel! Yay! Sier ikke "E e udi haven å edå kage" men jeg sier: "E e uti hagen og spiser kake" Skjønner? Jada. Eksempler er gøy. "E e uti hagen og et kakæ" Fant en feil. Sier "spiså" ikke "spiser".. EDIT: Nei fy, Eplefe. Liker ikke Kristiandsdialekten.. Endret 11. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg banner på at det er avataren av damen hans. Derfor orker han ikke å logge av. Haha. Det er jo damen hans sin konto, med damens avatar, som er henne. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Fant en feil. Sier "spiså" ikke "spiser".. Din.. din.. sørlending! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 La oss ta et eksempel! Yay! Sier ikke "E e udi haven å edå kage" men jeg sier: "E e uti hagen og spiser kake" Skjønner? Jada. Eksempler er gøy. "E e uti hagen og et kakæ" Fant en feil. Sier "spiså" ikke "spiser".. E e å eda. Ha det bra! Jeg drar nå. So long. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 And I'm proud of it. Stakar. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nummer en er sånn kosedialekt. Kr.Sand-dialekten er direkte turnon. "Æ e en sjørøvår!" :love: Foretill deg at Johnny Depp kommer i Jack Sparrow-kostymet sitt og sier, "Æ e en sjørøvår!", på godt kristiansandsk. Hvordan hadde du reagert? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 noe sånn jeg også prater nå det... var mer arendalsk før, men hjalp og bo i oslo litt sign. Espen Pai Det var jo så godt som uforståelig, da. mener du når jeg ringte? jeg var dritings og du forsto meg den andre gangen da og stress og bytte konto, pluss att stakkars nora trenger ot penis -Espen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nummer en er sånn kosedialekt. Kr.Sand-dialekten er direkte turnon. "Æ e en sjørøvår!" :love: Foretill deg at Johnny Depp kommer i Jack Sparrow-kostymet sitt og sier, "Æ e en sjørøvår!", på godt kristiansandsk. Hvordan hadde du reagert? Haha. Jeg hadde ledd meg halvt i hjel. Tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg