Rodion Raskolnikov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg håper i alle fall du ikke er det. Det gjør jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Aerosmith-Dude looks like a lady Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg håper i alle fall du ikke er det. Det gjør jeg. Jeg hadde blitt en slem pike i dagens samfunn. Jeg tror jeg hadde blitt den billigste røya på byen. Tenk deg en kjerring som går opp til deg på et utested og spør: "Pule?" DET hadde vært meg. Endret 26. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Dani, du er ung og sprek, gidder du jogge rundt på Orkanger til du finner Irn Bru og mat og så jogge opp hit? Vet ikke hvor Irn Bru er engang Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Unnskyld, unnskyld. Gudinna Kristen Bell. Hva er det med deg og Kristen Bell? Well, would I want want to marry a beautiful and wonderful woman and stay at home all day? HELL YES I could work on my own projects AND cook delicious meals AND I could make bad decisions all day long. AND raise children. I may well be the perfect mate! Don't you think? If you want to marry a guy who looks forward to "[making] bad decisions all day long:, then yes! If I were you, I'd tell my friends about me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg håper i alle fall du ikke er det. Det gjør jeg. Jeg hadde blitt en slem pike i dagens samfunn. Jeg tror jeg hadde blitt den billigste røya på byen. Tenk deg en kjerring som går opp til deg på et utested og spør: "Pule?" DET hadde vært meg. Alle menn sier det(jeg ivertfall ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Pule? My place or yours? Outdoors? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Unnskyld, unnskyld. Gudinna Kristen Bell. Hva er det med deg og Kristen Bell? Well, would I want want to marry a beautiful and wonderful woman and stay at home all day? HELL YES I could work on my own projects AND cook delicious meals AND I could make bad decisions all day long. AND raise children. I may well be the perfect mate! Don't you think? If you want to marry a guy who looks forward to "[making] bad decisions all day long:, then yes! If I were you, I'd tell my friends about me. Flinke manusforfattere Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg hadde blitt en slem pike i dagens samfunn. Jeg tror jeg hadde blitt den billigste røya på byen. Tenk deg en kjerring som går opp til deg på et utested og spør: "Pule?"DET hadde vært meg. På ensomme kvelder villle du vel bare trengt et speil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 På ensomme kvelder villle du vel bare trengt et speil.Neh. Tviler på at jeg hadde blit egoseksuell selv om jeg var jente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nie har ny PC. Navneforslag? Det er en jente, men litt gutte-jente. Ekstremt heit. Dagros. DET var MITT forslag! Jeg forslo det på smn for lenge siden faktisk! ..Men ellers synes jeg du hadde masse bra forslag. Bjørg-Per feks. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Outdoors? Nice =D Masse fine svaberg og fin natur vet du Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Flinke manusforfattere Du aner ikke hva du snakker om, okay?? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Neh. Tviler på at jeg hadde blit egoseksuell selv om jeg var jente. I know I would. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Masse fine svaberg og fin natur vet du Ja =D Må bare finne et litt skjermet sted, hvis ikke kan vi få problemer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er det bare jeg som liker risikosport? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Masse fine svaberg og fin natur vet du Ja =D Må bare finne et litt skjermet sted, hvis ikke kan vi få problemer Jammen godt man har kikkert Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er det bare jeg som liker risikosport? Vil bare ikke havne i trøbbel med politiet Jammen godt man har kikkert Du kan sikkert få bli med Jo flere, jo bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg