Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper i alle fall du ikke er det. :ph34r:

Det gjør jeg.

Jeg hadde blitt en slem pike i dagens samfunn. Jeg tror jeg hadde blitt den billigste røya på byen. Tenk deg en kjerring som går opp til deg på et utested og spør: "Pule?"

DET hadde vært meg. :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Dani, du er ung og sprek, gidder du jogge rundt på Orkanger til du finner Irn Bru og mat og så jogge opp hit? :p

Vet ikke hvor Irn Bru er engang :blush:

Lenke til kommentar
Unnskyld, unnskyld. Gudinna Kristen Bell. Hva er det med deg og Kristen Bell?

Well, would I want want to marry a beautiful and wonderful woman and stay at home all day? HELL YES I could work on my own projects AND cook delicious meals AND I could make bad decisions all day long. AND raise children. I may well be the perfect mate! Don't you think? If you want to marry a guy who looks forward to "[making] bad decisions all day long:, then yes! If I were you, I'd tell my friends about me.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg håper i alle fall du ikke er det. :ph34r:

Det gjør jeg.

Jeg hadde blitt en slem pike i dagens samfunn. Jeg tror jeg hadde blitt den billigste røya på byen. Tenk deg en kjerring som går opp til deg på et utested og spør: "Pule?"

DET hadde vært meg. :wee:

Alle menn sier det(jeg ivertfall :))

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Unnskyld, unnskyld. Gudinna Kristen Bell. Hva er det med deg og Kristen Bell?

Well, would I want want to marry a beautiful and wonderful woman and stay at home all day? HELL YES I could work on my own projects AND cook delicious meals AND I could make bad decisions all day long. AND raise children. I may well be the perfect mate! Don't you think? If you want to marry a guy who looks forward to "[making] bad decisions all day long:, then yes! If I were you, I'd tell my friends about me.

Flinke manusforfattere :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nie har ny PC.

Navneforslag?

Det er en jente, men litt gutte-jente. Ekstremt heit.

Dagros.

DET var MITT forslag! Jeg forslo det på smn for lenge siden faktisk! :mad:

..Men ellers synes jeg du hadde masse bra forslag. :) Bjørg-Per feks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...