L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Akkurat som når jeg prøver å grave i min egen psyke og analysere meg selv.Den kan være farlig. Du vet aldri hva du oppdager. Jeg f.eks. har oppdaget at jeg ikke er en spesielt sympatisk person eller lett å leve med. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jo. Det er slik det blir tolket. Nei. Det er slik det blir tolket. Det forandrer ikke betydningen. Folk har generelt en tendens til å være defensive i tolkningen av et kompliment og de konkluderer ofte derfor med at tolkningen deres er viktigere enn hensikten. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Den kan være farlig. Du vet aldri hva du oppdager. Jeg f.eks. har oppdaget at jeg ikke er en spesielt sympatisk person eller lett å leve med. Det der får jenter høre fra dag en. At vi ikke er lette å leve med. Det er bare gutter som er dumme!!!! Hmpf. Nei. Unnskyld meg, men hvordan kan du si nei til det? Oo Jeg er ikke gutt en gang. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå skal jeg leke (den lyse versjonen av) hårfargen min: Hæ? Okay, det var bare en unnskyldning for å få poste Kristen Bell-bilder. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Okay, det var bare en unnskyldning for å få poste Kristen Bell-bilder. Tenkte jeg det ikke. Hva er det med deg og blondiner? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Unnskyld meg, men hvordan kan du si nei til det? Oo Jeg er ikke gutt en gang. Jeg trodde "Jo"en din var et svar på mitt "Nei" som er et svar på "Hvis du sier det sier du jo at jenta ikke er fin på håret ellers.". ... I'm confus. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tenkte jeg det ikke. Hva er det med deg og blondiner? Ikke blondiner! Kristen Bell. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg trodde "Jo"en din var et svar på mitt "Nei" som er et svar på "Hvis du sier det sier du jo at jenta ikke er fin på håret ellers.". ... I'm confus. My bad. Du forvirret meg med quotinga di. Anyway. Du tar feil. Ikke blondiner! Kristen Bell. Unnskyld, unnskyld. Gudinna Kristen Bell. Hva er det med deg og Kristen Bell? Endret 26. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Den kan være farlig. Du vet aldri hva du oppdager. Jeg f.eks. har oppdaget at jeg ikke er en spesielt sympatisk person eller lett å leve med.Det der får jenter høre fra dag en. At vi ikke er lette å leve med. Det er bare gutter som er dumme!!!! Hmpf.Sier du at jeg er kjerring!? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sier du at jeg er kjerring!? Nei? Du oppdaget det jo selv. Jenter får bare høre det. Det betyr ikke at jenter er vanskelige å leve sammen med. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 My bad. Jepp. Du forvirret Gjorde jeg meg med quotinga di. det? Anyway. Du tar feil. Nei. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nei. Jo. Noen andre som orker å si noe, eller? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jo. Drit i å ha så korte innlegg da. Noen andre som orker å si noe, eller? fjshgs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sier du at jeg er kjerring!? Nei? Du oppdaget det jo selv. Jenter får bare høre det. Det betyr ikke at jenter er vanskelige å leve sammen med. Ja men jeg kunne jo tolket det slik jo. See what I did there? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Akkurat som når jeg prøver å grave i min egen psyke og analysere meg selv.Den kan være farlig. Du vet aldri hva du oppdager. Jeg f.eks. har oppdaget at jeg ikke er en spesielt sympatisk person eller lett å leve med. Jo takk, jeg vet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja men jeg kunne jo tolket det slik jo. See what I did there? Men altså: Du er ikke jente. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men altså: Du er ikke jente. I might have to quote you on that one. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 I might have to quote you on that one. Jeg håper i alle fall du ikke er det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Dani, du er ung og sprek, gidder du jogge rundt på Orkanger til du finner Irn Bru og mat og så jogge opp hit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg