L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Gutter. Hva? Hvordan tolket du den da?Jeg mente jo så klart at jeg liker å finne ut hvordan dere egentlig er og har det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Takk jeg har merka dette Det er bare for dere å holde dere unna innsida. Men jeg liker innsiden stort sett bedre. Greit nok at jenta er søt og heit og slikt, men musikksmaken og personligheta er så mye viktigere! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 NiXx, i så fall, join the club Jeg har allerede startet 2 (geddit?) Ha ha ha. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 kan jeg spørre dere jenter? Og gutter for dem som vet:P Hvorfor kommer jenter bort til deg etter du har slått opp og leverer smykker de har fått, og sier: Jeg trenger det ikke mer. får fnatt.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hva? Hvordan tolket du den da?Jeg mente jo så klart at jeg liker å finne ut hvordan dere egentlig er og har det. Jada, selvsagt mente du det. Det var det jeg tenkte, i alle fall. Men jeg liker innsiden stort sett bedre.Greit nok at jenta er søt og heit og slikt, men musikksmaken og personligheta er så mye viktigere! Du må jo tolke litt. kan jeg spørre dere jenter?Og gutter for dem som vet:P Hvorfor kommer jenter bort til deg etter du har slått opp og leverer smykker de har fått, og sier: Jeg trenger det ikke mer. får fnatt.. Fordi de ikke "trenger" det mer. Mao vil de ikke gå med noe som har betydd noe for dem ved at de har fått det av en eks og sånn. Ikke del ut smykker til gud og hvermann, så slipper du problemet. Endret 26. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg liker ikke tolking. Tolking ødelegger alt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg liker ikke tolking. Tolking ødelegger alt. Neida. Det er bare litt vanskelig for dere gutter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Dere jenter tolker jo i hjel alt da, kibs. Huskeregel for jenter: Sier vi gutter noe som kan tolkes på to måter hvorav den ene er negativ, så mente vi den andre. Endret 26. mai 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Dere jenter tolker jo i hjel alt da, kibs. Huskeregel for jenter: Sier vi gutter noe som kan tolkes på to måter hvorav den ene er negativ, så mente vi den andre. Jada, hørt det før. Men ting som: "Så fin du var på håret i dag!" ER jo bare ille. >.< Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Dere jenter tolker jo i hjel alt da, kibs. Huskeregel for jenter: Sier vi gutter noe som kan tolkes på to måter hvorav den ene er negativ, så mente vi den andre. Second that!! kibs, hva er problemet med det? Endret 26. mai 2008 av Tee_C Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Dere jenter tolker jo i hjel alt da, kibs. Huskeregel for jenter: Sier vi gutter noe som kan tolkes på to måter hvorav den ene er negativ, så mente vi den andre. Jada, hørt det før. Men ting som: "Så fin du var på håret i dag!" ER jo bare ille. >.<Takk for at du understreket poenget mitt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 kibs, hva er problemet med det? Hvis du sier det sier du jo at jenta ikke er fin på håret ellers. Kutt ut "i dag" og si heller: "Du har så fint hår", eller noe. Mye bedre. Takk for at du understreket poenget mitt. Jeg gjør det med vilje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvis du sier det sier du jo at jenta ikke er fin på håret ellers. Kutt ut "i dag" og si heller: "Du har så fint hår", eller noe. Mye bedre.Men hva om hun faktisk var ekstra fin den dagen? At hun er finere den dagen betyr jo ikke at hun ikke er fin ellers.Jenter! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 jeg sier, så fin du er på håret Er det feil? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvis du sier det sier du jo at jenta ikke er fin på håret ellers. Nei. Men det høres selvsagt bedre ut hvis du kutter ut i dag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jada, hørt det før. Men ting som: "Så fin du var på håret i dag!" ER jo bare ille. >.< Men det får da være måte på å gjøre det vanskelig, da. Liek: "Så fin du var idag." Versus "Så fin du var idag." (Ikke verdens peneste kjole, men du skjønner nok hva jeg mener.) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men hva om hun faktisk var ekstra fin den dagen? At hun er finere den dagen betyr jo ikke at hun ikke er fin ellers.Jenter! Jo, det betyr det. jeg sier, så fin du er på håret Er det feil? Nei. Nei. Men det høres selvsagt bedre ut hvis du kutter ut i dag. Jo. Det er slik det blir tolket. Og ja, det høres MYE bedre ut hvis "i dag" blir kuttet bort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg liker ikke tolking. Tolking ødelegger alt. Neida. Det er bare litt vanskelig for dere gutter. Altså, å tolke et dikt ødelegger mystikken og det gode med diktet. Samme går for et maleri eller ei novelle. Tolking gjør at man får noe fast å holde seg til og at man ikke bare kan fortsette med sine egne tanker og fantasier rundt temaet. Å tolke jenter vil jeg ikke gjøre, da jeg sikkert ender opp med masse dritt jeg ikke ville ha fra starten av. Akkurat som når jeg prøver å grave i min egen psyke og analysere meg selv. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå skal jeg leke (den lyse versjonen av) hårfargen min: Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg