Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Idunn, Hera, Pandora, Gaia, Phoebe, Frigg, Nanna, Gerd, Siv, Verdande, Urd eller Skuld? 8D

Er 16 år, og er vel på vei mot en sluttfase i puberteten
Er du kjerring? For sist jeg sjekka var ikke gutter på vei ut av puberteten før i 19årsalderen.
Lenke til kommentar
frida da?

eller hva med sigrid? siggen, sagg eller sugg?

Hva. Faen? O_O

Er 16 år, og er vel på vei mot en sluttfase i puberteten
How did I guess. x)

Hva med Idunn, Hera, Pandora, Gaia, Phoebe, Frigg, Nanna, Gerd, Siv, Verdande, Urd eller Skuld? 8D
Idunn er opptatt, jeg vurderer det på min førstefødte.

men Hera, Pandora, Phoebe, Verdande og kanskje Skuld er tatt opp til vurdering. ^^

Lenke til kommentar
Men du har jo allerede funnet meg :dontgetit:
Men kjære deg... Hvordan skal jeg kunne leve opp til forventningene dine om meg?

Den vanlige runddansen er at jeg treffer noen som liker meg og så skuffer jeg dem og så stikker de.

Nei, mye enklere å gi opp. :p

Lenke til kommentar
Idunn er opptatt, jeg vurderer det på min førstefødte.

men Hera, Pandora, Phoebe, Verdande og kanskje Skuld er tatt opp til vurdering. ^^

Skal du kalle den Verdande eller Skuld må du ha to andre tilbehørsaker som heter de to andre navnene (Urd og en av overnevnte). Phoebe er pent. 8D
Lenke til kommentar
Men kjære deg... Hvordan skal jeg kunne leve opp til forventningene dine om meg?

Den vanlige runddansen er at jeg treffer noen som liker meg og så skuffer jeg dem og så stikker de.

Nei, mye enklere å gi opp. :p

Jammen jeg har ikke forventninger til folk. Tror alltid det værste om de :wee:

Lenke til kommentar
Jævlig klisjè men, Shiva?
Muuulig. Er notert. ^^

Skal du kalle den Verdande eller Skuld må du ha to andre tilbehørsaker som heter de to andre navnene (Urd og en av overnevnte). Phoebe er pent. 8D
Logisk. oO
Lenke til kommentar
Jævlig klisjè men, Shiva?
Muuulig. Er notert. ^^

Logisk. oO

Det er de tre nornene fra norrønn mytologi.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...