Snurreleif Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tenke seg til at det kom fra samme mann som Olga-Leif. Harr harr. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 hva med Conan? ( aner ikke hva du trenger et navn til )PCen min. Heit. Jente. Men ganske gutte-jente. Du er jo så vanskelig.Og stolt av det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva. Faen.Du er jo så vanskelig. ..fleste hunnkjønn er.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 frida da? eller hva med sigrid? siggen, sagg eller sugg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 ..fleste hunnkjønn er..Har merka dette. Gir snart opp jakten på den perfekte kvinnen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 hva med Onan?Kan jeg få spørre om du tilfeldigvis er pubertal? x) Er 16 år, og er vel på vei mot en sluttfase i puberteten Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg navngir alltid maskinene mine etter frukt jeg. Men jeg husker aldri hvilken som er hva. >< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva med Idunn, Hera, Pandora, Gaia, Phoebe, Frigg, Nanna, Gerd, Siv, Verdande, Urd eller Skuld? 8D Er 16 år, og er vel på vei mot en sluttfase i pubertetenEr du kjerring? For sist jeg sjekka var ikke gutter på vei ut av puberteten før i 19årsalderen. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har merka dette. Gir snart opp jakten på den perfekte kvinnen Men du har jo allerede funnet meg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 frida da? eller hva med sigrid? siggen, sagg eller sugg? Hva. Faen? O_O Er 16 år, og er vel på vei mot en sluttfase i pubertetenHow did I guess. x) Hva med Idunn, Hera, Pandora, Gaia, Phoebe, Frigg, Nanna, Gerd, Siv, Verdande, Urd eller Skuld? 8DIdunn er opptatt, jeg vurderer det på min førstefødte. men Hera, Pandora, Phoebe, Verdande og kanskje Skuld er tatt opp til vurdering. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men du har jo allerede funnet meg Men kjære deg... Hvordan skal jeg kunne leve opp til forventningene dine om meg?Den vanlige runddansen er at jeg treffer noen som liker meg og så skuffer jeg dem og så stikker de. Nei, mye enklere å gi opp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jævlig klisjè men, Shiva? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva med Idunn, Hera, Pandora, Gaia, Phoebe, Frigg, Nanna, Gerd, Siv, Verdande, Urd eller Skuld? 8DIdunn er opptatt, jeg vurderer det på min førstefødte. men Hera, Pandora, Phoebe, Verdande og kanskje Skuld er tatt opp til vurdering. ^^ Skal du kalle den Verdande eller Skuld må du ha to andre tilbehørsaker som heter de to andre navnene (Urd og en av overnevnte). Phoebe er pent. 8D Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men kjære deg... Hvordan skal jeg kunne leve opp til forventningene dine om meg?Den vanlige runddansen er at jeg treffer noen som liker meg og så skuffer jeg dem og så stikker de. Nei, mye enklere å gi opp. Jammen jeg har ikke forventninger til folk. Tror alltid det værste om de Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jævlig klisjè men, Shiva?Muuulig. Er notert. ^^ Skal du kalle den Verdande eller Skuld må du ha to andre tilbehørsaker som heter de to andre navnene (Urd og en av overnevnte). Phoebe er pent. 8DLogisk. oO Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nie: Hva med Myckle Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 frida da? eller hva med sigrid? siggen, sagg eller sugg? Hva. Faen? O_O ikke sett oslolosen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nie: Hva med Myckle Hva faen? oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jævlig klisjè men, Shiva?Muuulig. Er notert. ^^ Skal du kalle den Verdande eller Skuld må du ha to andre tilbehørsaker som heter de to andre navnene (Urd og en av overnevnte). Phoebe er pent. 8DLogisk. oO Det er de tre nornene fra norrønn mytologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg