Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Neida. Du var ikke så skummel. Hassan (eller hva f** han kaller seg for) var skummel. Han var liksom helt ukjent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har som regel ikke noe problem med å få med meg hva hu sier jeg. Bergensk er en søt dialekt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Neida. Du var ikke så skummel. Hassan (eller hva f** han kaller seg for) var skummel. Han var liksom helt ukjent. Du må jo ikke snakke med fremmede menn!!! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Etter at jeg gikk over til Fusion Power kommer jeg aldri til å pruke mach III bladene noen sinne igjen er det virkelig så mye forskjell? -Espen Pai Endret 11. januar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har som regel ikke noe problem med å få med meg hva hu sier jeg. Bergensk er en søt dialekt. Joda. Men da skal du helst ha hørt den litt. Håpløst når folk snakker tre ganger så fort som deg og i tillegg har "feil" tonefall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 er det virkelig så mye forskjell? -Espen Pai JEg synes hvertfall det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har som regel ikke noe problem med å få med meg hva hu sier jeg. Bergensk er en søt dialekt. Skjønte det meste. Noen ord var helt ukjente for meg, men turde jeg vel ikke si, antagelig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bergensk er da ikke vanskelig å forstå? Ok, nå har jeg vokst opp min 15 av 19 år i Bergen. Så skulle vel bare mangle at jeg forstår det. Men det er vel ikke så ille komplisert dialekt at det gjør noe? Vet egentlig ikke om det er dialekter jeg har problemer med å forstå. Kanskje sørlandsk til en vis grad. Og Eplefe snakker jo fint og tydelig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg har til og med snakka med Eplefe IRL.. Wow. jeg har sovet i samme seng som henne jeg -Espen Pai_ Endret 11. januar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bergensk er da ikke vanskelig å forstå? Ok, nå har jeg vokst opp min 15 av 19 år i Bergen. Så skulle vel bare mangle at jeg forstår det. Men det er vel ikke så ille komplisert dialekt at det gjør noe? Vet egentlig ikke om det er dialekter jeg har problemer med å forstå. Kanskje sørlandsk til en vis grad. Og Eplefe snakker jo fint og tydelig. Var noe i den videoen hun postet som var helt gresk for meg. Men nå sliter jeg av og til med osloenser også, da, så. xD Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Blodsmak i kjeften. Blør fra den jævla tanngreia enda. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sørlandsk er jo fint! Jeg snakker ikke så breit som de mest "ændalske" (f.els Paala) gjør. Snakker mer en blanding av arendalsk og østlandsk. Tror jeg. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 er det virkelig så mye forskjell? -Espen Pai JEg synes hvertfall det da bytter jeg når bladene mine er oppbrukt -fremdeles pai Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg hater å barbere meg med Mach3. Prøver å unngå å barbere meg. Eidt: På sjøen barberer jeg meg en gang. Dagen før jeg drar hjem. Endret 11. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da var jeg nydusjet, nybarbert og pen(ere). Bruker så ufattelig mye ting til å være gutt... Kun det beste er godt nok, shampoo til 3-sifra pris, Gilette Fusion 5 høvel, Gilette-gele, sånn hudsåpe til 80,- og en krem etter det til rundt 100,- . Og Dove, ikke noe Lano-tøv som tørker ut min sarte hud :!: . 4 innleg igjen Eplefe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sørlandsk er jo fint! Jeg snakker ikke så breit som de mest "ændalske" (f.els Paala) gjør. Snakker mer en blanding av arendalsk og østlandsk. Tror jeg. Fullstendig uforståelig, mao? Oo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) da bytter jeg når bladene mine er oppbrukt -fremdeles pai husk at du må bytte selve holderen også. ikke bare bladene. og kjøp den med vibrering Endret 11. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Nei. Mer forståelig enn ordentlig sørlandsk Har ikke så mange diftonger og sånt, og heller ikke "blaude" konsonanter. Endret 11. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dagens osloungdom er jo helt på jorde hva angår sitt muntlige språk da. Og dette sier jeg som kommer fra Oslo og har brukt en del uttrykk fra den glade begynnelse av 90-talet. Med ord som lizzom, og azz og gudene vet hva er det en pine å følge med på samtalene deres. Og om man først greier det er ikke samtalene veldig meningsfulle heller. ^^ Nei takke seg til. Da hører jeg heller på bergenske fjortisser som hvertfall kan snakke skikkelig, til en viss grad hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg