Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 You say potato. We say f*ck you. Er du siiiikker på at det frister? *Overse jenta som latar som hun er smart* Jeg pleier ikke å late som om jeg er noe jeg ikke er. Skjønt.. jeg bruker å late som om jeg er dum noen ganger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Får vi billigere øl når vi er de eneste igjen i lokalet?Utrolig nok så har jeg fremdels ikke klart å tømme et utested med min skremmende sangstemme. MAn må ikke undervurdere norske ungdommers øltørsthet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er du siiiikker på at det frister?Sist jeg sjekka så var ikke du stygg og jeg fremdels billg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sist jeg sjekka så var ikke du stygg og jeg fremdels billg. Jeg gidder ikke betale. Det får du gjøre, i så fall. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg klarer bare ikke sette med ned for å øve til matteeksamen WHY?!? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Duo er en youghurt. 8D Ja, det har du rett i. Kanskje Espen mente at de skulle synge Go'morgen. Jeg klarer bare ikke sette med ned for å øve til matteeksamen WHY?!? Når er den? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Utrolig nok så har jeg fremdels ikke klart å tømme et utested med min skremmende sangstemme. MAn må ikke undervurdere norske ungdommers øltørsthet. Om vi to slår oss sammen, så skal vi nok klare det Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Onsdag Ånå. Da har jeg muo-eksamen. Det går så braaaaa, atte. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg klarer bare ikke sette med ned for å øve til matteeksamen WHY?!? Det var da også et spørsmål ... Å vel. Om jeg skal si én god ting om å komme opp i tysk, så må det være det at forventningene mine er så lave at jeg kan ta det helt med ro i forberedelsestiden med den viten at jeg skal da alltids klare å hale i lands en ståkarakter. Opptakskravene til engelsk bachelor ved NTNU er heldigvis veldig lave. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har engelsk på fredag, og så ingen flere eksamener. HURRA! \o/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har engelsk på fredag, og så ingen flere eksamener. HURRA! \o/ Bare gni det inn, du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ånå. Da har jeg muo-eksamen. Det går så braaaaa, atte.Heter det ikke muett? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Heter det ikke muett? Jeg holder på å dø av latter. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ånå. Da har jeg muo-eksamen. Det går så braaaaa, atte. Nei Det var da også et spørsmål ... Å vel. Om jeg skal si én god ting om å komme opp i tysk, så må det være det at forventningene mine er så lave at jeg kan ta det helt med ro i forberedelsestiden med den viten at jeg skal da alltids klare å hale i lands en ståkarakter. Opptakskravene til engelsk bachelor ved NTNU er heldigvis veldig lave. Det er der problemet ligger. Jeg har ingen forhåpninger til meg selv.. Derfor gidder jeg ikke øve. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 *gni sommerferien og latmannslivet sitt inn i ansiktet til eksamenssliterne før han slenger seg på scooteren på jakt etter Irn Bru og bensin* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nei Var da voldsomt som optimismen skulle råde. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Var da voldsomt som optimismen skulle råde. Jeg stryker nok ikke... Men likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg