Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

You say potato. We say f*ck you.

:tease:

Er du siiiikker på at det frister?

*Overse jenta som latar som hun er smart*

Jeg pleier ikke å late som om jeg er noe jeg ikke er. Skjønt.. jeg bruker å late som om jeg er dum noen ganger. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får vi billigere øl når vi er de eneste igjen i lokalet?
Utrolig nok så har jeg fremdels ikke klart å tømme et utested med min skremmende sangstemme. MAn må ikke undervurdere norske ungdommers øltørsthet. :p
Lenke til kommentar
Jeg klarer bare ikke sette med ned for å øve til matteeksamen :ohmy: WHY?!? :cry:

Det var da også et spørsmål ...

Å vel. Om jeg skal si én god ting om å komme opp i tysk, så må det være det at forventningene mine er så lave at jeg kan ta det helt med ro i forberedelsestiden med den viten at jeg skal da alltids klare å hale i lands en ståkarakter. Opptakskravene til engelsk bachelor ved NTNU er heldigvis veldig lave.

Lenke til kommentar
Ånå. Da har jeg muo-eksamen. Det går så braaaaa, atte.

Nei :cry:

Det var da også et spørsmål ...

Å vel. Om jeg skal si én god ting om å komme opp i tysk, så må det være det at forventningene mine er så lave at jeg kan ta det helt med ro i forberedelsestiden med den viten at jeg skal da alltids klare å hale i lands en ståkarakter. Opptakskravene til engelsk bachelor ved NTNU er heldigvis veldig lave.

Det er der problemet ligger. Jeg har ingen forhåpninger til meg selv.. Derfor gidder jeg ikke øve.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...