edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Internasjonal Engelsk. Blir bare godt å få det overstått. Det høres digg ut? Muntlig/skriftlig? Og hva er forskjellen ift. engelsk engelsk? Kan bare komme opp i naturfag i år vi, og det er ikke digg Eneste fordelen får være at man isåfall er immun mot andre eksamener senere Tror jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er et ganske ålreit fag, men jeg avskyr læreren. ^_^ Internasjonal engelsk er et valgfag da engelsk er avsluttende for VG1 studiespesialisering, som fokuserer mer på samfunn, politikk og engelsk som språk, fremfor lærdom om det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er et ganske ålreit fag, men jeg avskyr læreren. ^_^Internasjonal engelsk er et valgfag da engelsk er avsluttende for VG1 studiespesialisering, som fokuserer mer på samfunn, politikk og engelsk som språk, fremfor lærdom om det. Høres ut som et digg fag. Dumt jeg ikke får velge det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Til neste år tror jeg jeg tar Kultur og litteratur i Internasjonal Engelsk i steder for Samfunn og politikk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Til neste år tror jeg jeg tar Kultur og litteratur i Internasjonal Engelsk i steder for Samfunn og politikk. Høres nesten mer fun ut. Gleder meg til folkehøgskole//musikk jeg Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tenker også på folkehøgskule med musikk. Kor er det bra å gå det da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tenker også på folkehøgskule med musikk.Kor er det bra å gå det da? Har et søskenbarn som har gått på Voss og som likte seg svært godt der. Der jeg tenker på å gå, i hvert fall Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vi fikk standpunktskarakterene i dag. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vi fikk standpunktskarakterene i dag. Bad news? Jeg hater læreren min. Han suger. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, ganske. Fire 4'ere, fire 2'ere og resten 3. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Få høre, da, Zeromac. Edit: Jeg er treig. Edit2: Det kunne vært verre. Endret 26. mai 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja, ganske. Fire 4'ere, fire 2'ere og resten 3. Kunne gått mye verre! Sitter selv og gleder meg til eksamens-trekningen.. not Heldigvis bare 15 min igjen av skoledagen! NP: The Killers - Uncle Johnny Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har eksamen i Samf.kunnskap på onsdag. 2 av 2 bøker jeg ikke har, så her er det snakk om å møte opp og håpe på det beste. Forbredelsesdag = Fridag Prøvedagen = Tidlig hjemme. Standar det Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tok en sånn utdaningstest og jeg fikk at jeg passet best til Helse og Sosial, så hva gjør du egentlig i det faget? Bare navnet er litt sånn.. "meh", if you know what I mean, Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har eksamen i Samf.kunnskap på onsdag. 2 av 2 bøker jeg ikke har, så her er det snakk om å møte opp og håpe på det beste. Forbredelsesdag = Fridag Prøvedagen = Tidlig hjemme. Standar det Her snakker vi om å kjøre med bind for øynene! Lån deg bøker? Mye smartere å prøve å forberede seg, i hvert fall Batnobbit: Hvis du tok samme utdanningstest så fikk jeg at jeg passa på bygg og anlegg, og gikk i noenlunde den retningen. Nå skifter jeg linje. Gå for den linja som har mest med noe du liker å gjøre, er mitt bud. Liker du musikk(som meg), velger du musikk osv. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det faget virker fett! Du kan bli utplassert i barnehage og barneskoler. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvordan er det med lønn og sånt da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvor burde jeg poste dette: Jeg sitter i elevrådet og skal arrangere en fotballcup. Har fått en hel dag 8:30-14. Vi er 50 +/- elever og har delt oss inn i 8 lag. Hadde et greit oppsett med det gikk rett i dass (ikke spørr). Hvordan er spørsmålet. Må da være noen kamper på hvert lag, dog ikke for mangen. Bare cup eller liga? En eller to ligaer? Noen som har gjort dette før/ har et brukbart oppsett? Kamplengde må variere etter antall kamper, 10-15min. Regner med en pause på mellom 20 til 40 minutter rundt 11. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvordan er det med lønn og sånt da? Får vel lærlinglønn. Dog blir du vel først utplassert etter to år på skole..? Uansett er mitt råd å ikke velge skole utifra at du kan tjene penger. Det bør være noe du skal bekymre deg for når du er ferdigutdannet. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvordan er det med lønn og sånt da? Får vel lærlinglønn. Dog blir du vel først utplassert etter to år på skole..? Uansett er mitt råd å ikke velge skole utifra at du kan tjene penger. Det bør være noe du skal bekymre deg for når du er ferdigutdannet. Nytt program for 10 klasse. 2 timer i uken8tror jeg) med et utdanings fag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg