Garanti Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Du er ikke aleene. Dvs., mine har ligget her ca. en uke E: Uff, jeg skriver rotete feilsøkingskode.. Endret 26. mai 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hehe. Tror jeg skal skjerpe meg litt jeg . Så hva synes du? Burde man farge øyenbrynene når man farger håret? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva hører dere på? Björn Afzelius - Fröken Julie. Den er herlig <3 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hehe, var akkurat inne og snoket i trådene dine. Jeg vet ikke helt, selv har jeg farget håret bare en gang, det var i 4.. Men en kompis jeg har pleier av og til å gjøre det, og da ser det litt spesiellt ut med øyenbryn som ikke 'står i stil' Tror jeg sier ja. E: Hvem er du egentlig, smurfen? Har sett bilder av deg her på forumet ikledd en ganske pen kjole. Vet også at du liker PF svært godt Endret 26. mai 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jævlig godt spørsmål. Jeg har spurt meg selv om det mange ganger uten å få svar. Jeg fatter ikke hvorfor. Men hvem jeg er? Uhm. Jeg er gutt, blir 22 i høst, liker Pink Floyd og Beatles, men hører gjerne på house, rap fra 90-tallet og opp til 2003, metal, punk og det meste, unntatt Vassendgutane, Britney, listepop generelt og DDE. Musikk er en stor del av livet mitt og jeg får ikke sove uten. Jeg liker kroppskunst og europeisk film, men takker ikke nei til litt meningsløs amerikansk eller asiatisk vold heller. Jeg elsker å lese og tidligere gikk tida mi stort sett med til filosofering, poesi og bildetaking. Nå er det mer filosofering og røyking. Skremmende utvikling. Jeg ser også en god del film og kan sitte som en slave foran en skjerm bare avbrutt av filmbytte nå og da. Bortsett fra det er jeg singel, stadig på leting og forhåpentligvis evig student. Kommer an på hvor lang tid jeg jeg får "betalt" for studiene. Jeg kan fortsette å skrive om småting i en liten evighet, men siden jeg holder på å sortere musikksamlinga for n-te gang og finner det mer interessant enn å finne ut hvem jeg er, avslutter jeg det hele med at jeg er siddis i hjertet, selv om jeg er trønder utapå. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da bør det vel snart bli litt liv her . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 god morgen. litt småtrøtt men... nynorsk eksamen i dag Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Var no sommerjobb greier i kommunen. ^^Maling, vedlikehold, klipping av plen osv. Mye har du i timen da? Og gratulerer med dagen Herr Brun. Sameboe: Nei, han er gode gamle Herr Brun igjen. ^^ Edit: Det ble litt forrvirrende. Men han har skiftet tilbake! Litt sent, men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg får i timen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 god morgen. litt småtrøtt men...nynorsk eksamen i dag Uff :/ Har selv ikke såvet i natt. Har bare vasket klær å fått en bukse til å tørke raskt. Har funnet ut at jeg skal begynne å ta skittentøyet ut av rommet mitt og ikke bare la det ligge å slenge i flere uker . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvorfor sover folk om nettene? Og hvorfor holder de som er våkne seg borte fra DNFK? Liker ikke at det stagnerer sånn ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 folk sover om natta for å få noe ut av dagen. da det er sjanse for sol osv osv. varmt og fint vær er det håp om atm, og det ser ut til å bli det i dag. om natta er det godt å sove, eller eventuellt spille age of conan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Bah. Jævla sosiale, produktive sosiale mennesker med deres spill, fritidsaktiviteter, venner utenfor kafeen osv. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Bah.Jævla sosiale, produktive sosiale mennesker med deres spill, fritidsaktiviteter, venner utenfor kafeen osv. Unnskyld, var ikke meningen! Kan du tilgi meg? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hai PepsiCo. Skal på skolen nå... Så er det jobbings. Ha en fin dag folks Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 *pælme vann-ballong på Anfall* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 *kaste bøtte med iskaldt vann på* Jeg vil hjem og sove. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 *knipse, Plutselig er Anfall hjemme!* gisp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 OMG! I'm still @ skewl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg