Llandari Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Visa-debet? Vil det si?Mastercard da? Kort som er koblet mot bankkonto = debet. Hvis du får regning i etterkant = kredit. Så, har du et kreditkort du ikke har brukt opp kreditgrensen på så er det bare å bestille. Debetkort med minus funker dårlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Care to elaborate? U dont wanna know. x) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Visa-debet? Vil det si?Mastercard da? Er du i minus på kontoen kommer du ingen vei så lengeeee du ikke har en kredittavtale med banken din. Mastercard er da.. kredittkort så det kan du bestille med.. og få regning i posten later, aligator! ... bare husk å betal kredittregningen i tide, ellers blir det den dyreste pizzaen i manns minne. Finnes debet-MC også. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg kan gjøre det for en Is.14 år for en is? jaja Om du virkelig er så blakk og så avhengig av is.. Det blir jo bortkastet for kibs da. Nå som jeg vet om det, blir hun jo ikke med i testamentet. Noen som heler vil føres opp? ^^ ... bare husk å betal kredittregningen i tide, ellers blir det den dyreste pizzaen i manns minne. Pfft. Jeg betaler en uke for sent hver gang. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) U dont wanna know. x)What a tease! Her kommer du og bare.. UUH.. BLAH BLAH men jeg gidder ikke forklare. What is that! Crazy person. Llandari: Jaa det gjør vel det. Vet bare at en del banker gir VISA/MC i sånn.. pakkeløsning hvor MC er kredittkort! \o/ I has dat PEWPEW! NgZ: auauau, det går så raskt renter på slikt. men.. en uke rekker ikke gjøre så mye skade iguess? Endret 25. mai 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det jeg reagerer på, er om hun gidder å drepe noen for så lite. Jaja, nå koster vel leiemordere nede i 50$ i enkelte land, så.. Leiemordere? Litt moro må jeg da få ha det jeg og. Det blir jo bortkastet for kibs da. Nå som jeg vet om det, blir hun jo ikke med i testamentet. Noen som heler vil føres opp? ^^ Jeg! Jeg er ikke Kibs! Jeg er.. uuh.. uuh.. Kabs! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 @NgZ At jeg bare tar en is for det forteller jo om mine skillz? Siden jeg ikke gidder å ta mer betalt siden det er så lett uansett. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 What a tease! Her kommer du og bare.. UUH.. BLAH BLAH men jeg gidder ikke forklare. What is that! Crazy person. Jeg er en flink tease. Menn med følehorn er ikke så ille det heller. Yey! \o/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Visa-debet? Vil det si?Mastercard da? Kort som er koblet mot bankkonto = debet. Hvis du får regning i etterkant = kredit. Så, har du et kreditkort du ikke har brukt opp kreditgrensen på så er det bare å bestille. Debetkort med minus funker dårlig. Åh. Skuffa -.- Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Åh. Skuffa -.- Hvis det er noen trøst, så er jeg like blakk som deg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det blir jo bortkastet for kibs da. Nå som jeg vet om det, blir hun jo ikke med i testamentet. Noen som heler vil føres opp? ^^ *rekke hånd i været* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 NgZ: auauau, det går så raskt renter på slikt. men.. en uke rekker ikke gjøre så mye skade iguess? Nei. De rekker å sende en ny e-faktura, men den ignorerer jeg bare. Rentene er mindre en purringene andre sender ut. kibs: nce try. Jeg blir blakk midt i juni ca. Hmm, tror jeg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Da var søknad til sommerjobb sendt. ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg blir blakk midt i juni ca. Hmm, tror jeg. Da slutter jeg å være det. Ferie- og skattepenger FTW Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Da var søknad til sommerjobb sendt. ^^ Hva skal du jobbe som da? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Da slutter jeg å være det. Ferie- og skattepenger FTW Feriepengene er utbetalt, og ikke jobbet mer enn, hmm.. ni dager jeg får lønn for i mai Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Da var søknad til sommerjobb sendt. ^^ Hva skal du jobbe som da? Var no sommerjobb greier i kommunen. ^^ Maling, vedlikehold, klipping av plen osv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Har sommerjobb for mamma og pappa, jeg... Beise hytta Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg skal stå inne i godværet å skru på pc-er i sommer jeg. Tror nesten jeg gleder meg litt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 jeg kan starte med karikaturtegning det tjener man fett på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg