Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Visa-debet? Vil det si?

Mastercard da? :hmm:

Kort som er koblet mot bankkonto = debet.

Hvis du får regning i etterkant = kredit.

Så, har du et kreditkort du ikke har brukt opp kreditgrensen på så er det bare å bestille. Debetkort med minus funker dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Visa-debet? Vil det si?

Er du i minus på kontoen kommer du ingen vei så lengeeee du ikke har en kredittavtale med banken din. :wee: Mastercard er da.. kredittkort så det kan du bestille med.. og få regning i posten later, aligator!

... bare husk å betal kredittregningen i tide, ellers blir det den dyreste pizzaen i manns minne. :love:

Finnes debet-MC også.

Lenke til kommentar
Jeg kan gjøre det for en Is.
14 år for en is? jaja Om du virkelig er så blakk og så avhengig av is.. :wee:

Det blir jo bortkastet for kibs da. Nå som jeg vet om det, blir hun jo ikke med i testamentet. Noen som heler vil føres opp? ^^

... bare husk å betal kredittregningen i tide, ellers blir det den dyreste pizzaen i manns minne. :love:
Pfft. Jeg betaler en uke for sent hver gang. :wee:
Lenke til kommentar
U dont wanna know. x)
What a tease! Her kommer du og bare.. UUH.. BLAH BLAH men jeg gidder ikke forklare.

What is that! Crazy person.

Llandari: Jaa det gjør vel det. :wee: Vet bare at en del banker gir VISA/MC i sånn.. pakkeløsning hvor MC er kredittkort! \o/ I has dat PEWPEW!

NgZ: auauau, det går så raskt renter på slikt. :love: men.. en uke rekker ikke gjøre så mye skade iguess? :D

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Det jeg reagerer på, er om hun gidder å drepe noen for så lite. :p

Jaja, nå koster vel leiemordere nede i 50$ i enkelte land, så..

Leiemordere? Litt moro må jeg da få ha det jeg og. :dontgetit:

Det blir jo bortkastet for kibs da. Nå som jeg vet om det, blir hun jo ikke med i testamentet. Noen som heler vil føres opp? ^^

Jeg! Jeg er ikke Kibs! Jeg er.. uuh.. uuh.. Kabs!

Lenke til kommentar
Visa-debet? Vil det si?

Kort som er koblet mot bankkonto = debet.

Hvis du får regning i etterkant = kredit.

Så, har du et kreditkort du ikke har brukt opp kreditgrensen på så er det bare å bestille. Debetkort med minus funker dårlig.

Åh. Skuffa -.-

Lenke til kommentar
NgZ: auauau, det går så raskt renter på slikt. :love: men.. en uke rekker ikke gjøre så mye skade iguess? :D
Nei. De rekker å sende en ny e-faktura, men den ignorerer jeg bare. Rentene er mindre en purringene andre sender ut. :p

kibs: nce try. :p

Jeg blir blakk midt i juni ca. Hmm, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...