Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fyyyy faen. Mora mi har loka i rommet mitt mens jeg har vært borte. Hun fant bla. resept på p piller i lommeboken og spritflaska som lå i klesskapet. Sier hvor mye privatliv jeg har..

Mødre. >.<

Kan jo ikke ha de døde eksene i fryseren når kibs flytter inn. :roll: Hun kunne jo bli skremt.

Jeg slipper det stresset, heldigvis. :)

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kibs: Det som er skummelt, er at han har flere av de i fryseren... Og med tanken på at du er nåværende kjæreste... :roll:
Det er ikke så lett å bli kvitt lik da.. :p

Nei, greit, det var en leif, jeg mente esker. Dumme laptoptastatur. :p Den ene var skikkelig tung og. *syte*

Lenke til kommentar
Kibs: Det som er skummelt, er at han har flere av de i fryseren... Og med tanken på at du er nåværende kjæreste... :roll:
Det er ikke så lett å bli kvitt lik da.. :p

Nei, greit, det var en leif, jeg mente esker. Dumme laptoptastatur. :p Den ene var skikkelig tung og. *syte*

Tunge pga LIKENE?

*mimre fra Hannbial filmen*

Jeg graver dem ikke ned, jeg råfôrer bikkjene med det.

Griser?

Lenke til kommentar
Gankske. hvis ikke hadde NgZ kalt de for ont, eller noe. (slik som pua folkene gjør...) Nei... de må har vært tidligere kjærester...

Det får han ikke lov til! :mad:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, det er en spøk, for de som måtte være usikre. >.<
Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Kibs: Innse det... Du er ikke den eneste... Og med tanke på eksene i fryseren, ser du ikke ut til å bli den siste... :ermm:

Det kan man vel ikke vite. Endelig har jeg funnet meg en gamling med penger som jeg skal gifte meg med, så drepe og deretter arve. Det kan ikke gå galt. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...