Ballus Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Hei godtfolk Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er ikke spesielt glad i det jeg heller, men det er lettvindt og jeg blir mett. Hadde jeg hatt flere enn meg selv å lage mat til, så hadde det blitt litt mer avansert,Fjordland er fysj. Jeg har laget meg kyllingfileter fylt med brie surret i bacon, med ovnsstekte poteter. Står i ovnen nå. *slurp* skal bare mekke saus nå. Gadd egentlig ikke, men trengte det etter denne dagen her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hamburgerbrød uten noe! Det er jo ikke godt :S Hvem har sagt det skal være godt? Det er burgerbrød med fiber også, enda verre. Det er det eneste jeg har å spise. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ris og Våruller ska lages nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Støvsuger ønskes kjøpt. Vasking er greit nok det, men jeg må støvsuge noen deler av huset før jeg kan vaske de, og selvfølgelig er støvsugeren borte >< Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 hva har folk tatt seg til idag da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sov til fire, halv fem og har sløva og vaska siden da. Nå leter jeg etter støvsuger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Følte patriot følelsen i meg steg med 10poeng etter den første biten med grandiosa >.< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 hva har folk tatt seg til idag da? Ryddet, ryddet, båret ekser, pakket, ryddet, fikset ting, vasket klær, vasket klæ, forbannet oppvaskmaskinen som har klikket, og forbannet naboen over som vannet deler av klesvasken på balkongen min. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ahh. Det gjorde godt for kropp og sjel å gå i saunaen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Ryddet, ryddet, båret ekser, pakket, ryddet, fikset ting, vasket klær, vasket klæ, forbannet oppvaskmaskinen som har klikket, og forbannet naboen over som vannet deler av klesvasken på balkongen min. Jeg håper det var esker du mente... Sånn.. for Kibs sin skyld. EDIT: Si meg... HVORFOR svikter ftp serveren min meg nå? >< Websiden min fungerer perfekt, men jeg får ikke logget på ftp tingen -____-' Endret 25. mai 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg håper det var esker du mente... Sånn.. for Kibs sin skyld.Kan jo ikke ha de døde eksene i fryseren når kibs flytter inn. Hun kunne jo bli skremt. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Fyyyy faen. Mora mi har loka i rommet mitt mens jeg har vært borte. Hun fant bla. resept på p piller i lommeboken og spritflaska som lå i klesskapet. Sier hvor mye privatliv jeg har.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg håper det var esker du mente... Sånn.. for Kibs sin skyld. Det håper virkelig jeg også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg håper det var esker du mente... Sånn.. for Kibs sin skyld.Kan jo ikke ha de døde eksene i fryseren når kibs flytter inn. Hun kunne jo bli skremt. Ridder Blåskjegg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Glad jeg flytta ut når jeg ble 16. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Reagerte litt på den selv For oppgitt over søss til å tenke mer over det. Sjur: "[navn på søster], har du sett støvsugeren?" [navn på søster]: "Nei ..." ... 10 minutt senere kommer jeg opp for å vaske opp noen asjetter og bestikk som har samla seg opp på rommet over helga og ser søss støvsuge stua. Jeg spør henne hvor hu fant den og hu svarer at hu har da alltid hatt den, den lå på rommet hennes etter at hu støvsugde der. Jeg blir oppgitt og sier til henne at da kunne hu sagt at den lå der i sted da jeg spurte og så kunne jeg vært ferdig med gangene nå. Da ser hu rart på meg og sier at hu ikke visste det var støvsugeren jeg mente. Hva annet kan jeg mene? En støvsuger er en støvsuger og ingenting annet. Vi har bare én støvsuger og det er hu klar over. Gah. *facepalm* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Fyyyy faen. Mora mi har loka i rommet mitt mens jeg har vært borte. Hun fant bla. resept på p piller i lommeboken og spritflaska som lå i klesskapet. Sier hvor mye privatliv jeg har.. Det der var sært... =/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ryddet, ryddet, båret ekser, pakket, ryddet, fikset ting, vasket klær, vasket klæ, forbannet oppvaskmaskinen som har klikket, og forbannet naboen over som vannet deler av klesvasken på balkongen min. Har du så mange av dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg