Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Hei godtfolk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke spesielt glad i det jeg heller, men det er lettvindt og jeg blir mett. Hadde jeg hatt flere enn meg selv å lage mat til, så hadde det blitt litt mer avansert,
Fjordland er fysj. Jeg har laget meg kyllingfileter fylt med brie surret i bacon, med ovnsstekte poteter. Står i ovnen nå. *slurp* skal bare mekke saus nå. Gadd egentlig ikke, men trengte det etter denne dagen her :p
Lenke til kommentar
hva har folk tatt seg til idag da? :)
Ryddet, ryddet, båret ekser, pakket, ryddet, fikset ting, vasket klær, vasket klæ, forbannet oppvaskmaskinen som har klikket, og forbannet naboen over som vannet deler av klesvasken på balkongen min.
Lenke til kommentar
Ryddet, ryddet, båret ekser, pakket, ryddet, fikset ting, vasket klær, vasket klæ, forbannet oppvaskmaskinen som har klikket, og forbannet naboen over som vannet deler av klesvasken på balkongen min.

Jeg håper det var esker du mente... :ermm: Sånn.. for Kibs sin skyld.

EDIT: Si meg... HVORFOR svikter ftp serveren min meg nå? >< Websiden min fungerer perfekt, men jeg får ikke logget på ftp tingen -____-'

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

Reagerte litt på den selv :p

For oppgitt over søss til å tenke mer over det.

Sjur: "[navn på søster], har du sett støvsugeren?"

[navn på søster]: "Nei ..."

...

10 minutt senere kommer jeg opp for å vaske opp noen asjetter og bestikk som har samla seg opp på rommet over helga og ser søss støvsuge stua.

Jeg spør henne hvor hu fant den og hu svarer at hu har da alltid hatt den, den lå på rommet hennes etter at hu støvsugde der.

Jeg blir oppgitt og sier til henne at da kunne hu sagt at den lå der i sted da jeg spurte og så kunne jeg vært ferdig med gangene nå. Da ser hu rart på meg og sier at hu ikke visste det var støvsugeren jeg mente.

Hva annet kan jeg mene? En støvsuger er en støvsuger og ingenting annet. Vi har bare én støvsuger og det er hu klar over.

Gah. *facepalm*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...