Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Dere klarte dønn seriøst å holde Ninja - Pirat-debatten gående helt til nå. o.o Hvem har sagt at ninjaene ska få siste ordet? Jeg har bare hatt en sovepause. Det er ikke akkurat relevant nok. Ahab hadde jo en hat for hvalen fordi den gjorde ham et bein mindre."If my heart was a harpoon, I would throw it with all my power at it" Der hører du jo selv hvor tøffe pirater er. Hvis en ninja hadde mistet et bein ville den vært hjelpeløs. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Morgen, folkens. Det er ett eller annet som driver og biter meg på bena. Nå har jeg tre bitt, og de har kommet på forskjellig tidspunkt. Må være dynedyret Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Må være dynedyret Nei. Det første fikk jeg i går da jeg lekte gartner. Det andre etter at jeg hadde vært inne ei god stund, og det tredje nå i morges. >.< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Fått flått eller lopper eller noe, Kibs? 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Er nokon i klassen som har flått, faktisk. Men det ser ikkje ut som det er det heller. Baah. Teite insekt-ting. =/ Klør heldigvis ikkje så ekstremt no. Endret 25. mai 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 En ting kan vi være enige om i Ninja vs. Pirat-debatten. En hvilken som helst pirat kunne drukket en hvilken som helst ninja-pyse under bordet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvis en ninja hadde mistet et bein ville den vært hjelpeløs. Ninjaer har urter som får bein til og vokse ut igjen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Der undergravde du all din troverdighet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ingen kan protestere på den, Nie. 8D Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ninja vs. Pirat-debatten burde vært død for lenge siden, pirater er klart overlegne. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ikke bland materie med antimaterie. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Klør heldigvis ikkje så ekstremt no. Jeg har et treningsmiddel (kosttilskudd) som gjør at jeg klør over hele kroppen hele dagen. Jeg syntes det er digg, siden det funker som faen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 vet ^^, hejålelåla Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg løy... oO Det er faen dritkjedelig. x) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Da var jeg ferdig med nynorsken igjen. Rart når man beveger henda over tastaturet i et annet mønster. ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg løy... oODet er faen dritkjedelig. x) Hva er vitsen med å skrive det, da? Da var jeg ferdig med nynorsken igjen. Rart når man beveger henda over tastaturet i et annet mønster. ^^ La være å bevege de! Bruk hodet, bruk telepati! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg løy... oODet er faen dritkjedelig. x) Hahahahaha Hahahahahaha hahahahahaha hahahahahaha En ting kan vi være enige om i Ninja vs. Pirat-debatten. En hvilken som helst pirat kunne drukket en hvilken som helst ninja-pyse under bordet. Not agree, Finnes ninjaer som må være full for å greie å utøve sin ninjastil/ kampsport Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg glemmer at ironi ikke funker over nettet. Men i svarte, samenes historie er jo drepen. ._. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg