dysfunctional Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Erlend! Hey! *poke* Hvordan går det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 EDIT: Gå planken? Hvor da? Hvervenbukta? Blir vel heller å gå flytebrygga hvis det skal være på druknedybde. Ninjaer er landkrabber. Det trengs ikke mer enn en sølepytt for å sette dem ut av spill. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Erlend! Hey! *poke* Hvordan går det? Håks! Det går seg til, i grunn Enn med deg? Revet armen av flere forsvarsløse plysjdyr? EDIT: Jasså, hvordan kunne ninjaen overlevd mora di, da? Endret 25. mai 2008 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 fååår ikkkke sooooove! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Erlend! Hey! *poke* Hvordan går det? Håks! Det går seg til, i grunn Enn med deg? Revet armen av flere forsvarsløse plysjdyr? EDIT: Jasså, hvordan kunne ninjaen overlevd mora di, da? Haha, du har ikke glemt det enda. Det går faktisk veldig bra. Hadde eksamen på onsdag. Huff, har snart muntlig eksamen nå også. Gruer meg, sukk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Pirater kan ikke høre eller se en ninja!! :O Det er en så tåpelig kamp -_- Ikke? Eneste måten en ninja kan slå en pirat på er hvis piraten ler seg ihjel av ninjaens latterlige bevegelser. Nei det var et svakt argument gutten min Pøh, kom med et bedre da, jenta mi. "Oohh.. Jeg kan bare vise øynene mine og går kledd helt svart så ingen ser meg... Også hører jeg mer hjemme på en danseskole enn i kamp med en pirat." Ninjaer er pingler som hopper og spretter rundt på måfå uten at det hjelper det minste. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Erlend! Hey! *poke* Hvordan går det? Håks! Det går seg til, i grunn Enn med deg? Revet armen av flere forsvarsløse plysjdyr? EDIT: Jasså, hvordan kunne ninjaen overlevd mora di, da? Haha, du har ikke glemt det enda. Det går faktisk veldig bra. Hadde eksamen på onsdag. Huff, har snart muntlig eksamen nå også. Gruer meg, sukk. Haha, det var jo det første du skrev på wallen til Kirby xP Det er liksom sånn dere ble kjent, klart jeg husker vennene til barna mine. Jøss jøss, det er den tiden, ja. Hvilket fag kom du opp i? Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 fååår ikkkke sooooove! Er det deg ole? Lillebroren til silje? XD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ah. For en herlig dag! Grilling og pilsing med gutta, og da klokka ble rundt elleve, hoppa vi i boblebadet og ble sittende i 3 timer, men faen det er godt å være hjemme også Gjør vondt å skrive. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg tror du ikke vet hva en ekte ninja er ^_^ Fagerhaug: Jeg har hørt noen skumle rykter.. SKRU AV PC-EN SÅ FÅR DU SOVE! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 yaaawn... Pirater må også sove. Ninjaer også, tenker jeg, spesielt siden de oppfører seg som hyperaktive duracellkaniner. god natt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ah. For en herlig dag!Grilling og pilsing med gutta, og da klokka ble rundt elleve, hoppa vi i boblebadet og ble sittende i 3 timer, men faen det er godt å være hjemme også Gjør vondt å skrive. Sikker på at det ikke bare var en balje med vann, og at den ene kompisen din hadde litt for mye luft i magen Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Pirater kan ikke høre eller se en ninja!! :O Det er en så tåpelig kamp -_- Ikke? Eneste måten en ninja kan slå en pirat på er hvis piraten ler seg ihjel av ninjaens latterlige bevegelser. Nei det var et svakt argument gutten min Pøh, kom med et bedre da, jenta mi. "Oohh.. Jeg kan bare vise øynene mine og går kledd helt svart så ingen ser meg... Også hører jeg mer hjemme på en danseskole enn i kamp med en pirat." Ninjaer er pingler som hopper og spretter rundt på måfå uten at det hjelper det minste. Vel, altså, ninjaer hører som regel ikke hjemme på steder de ikke oppholder seg mer enn noen sekunder av gangen, altså i potensielle kamper med pirater, som er over ganske kjapt. Dans like a butterfly, sting like a bee, klart de må lære å danse først. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Erlend! Hey! *poke* Hvordan går det? Håks! Det går seg til, i grunn Enn med deg? Revet armen av flere forsvarsløse plysjdyr? EDIT: Jasså, hvordan kunne ninjaen overlevd mora di, da? Haha, du har ikke glemt det enda. Det går faktisk veldig bra. Hadde eksamen på onsdag. Huff, har snart muntlig eksamen nå også. Gruer meg, sukk. Haha, det var jo det første du skrev på wallen til Kirby xP Det er liksom sånn dere ble kjent, klart jeg husker vennene til barna mine. Jøss jøss, det er den tiden, ja. Hvilket fag kom du opp i? Kom opp i matte skriftlig. Gikk dårlig :/ Håper på et litt bedre fag i muntlig. Men nå skal jeg kikke litt på My Name is Earl, c ya. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Aish, matte, worst case scenario. lykke til med muntlig, da, den er som regel greiere enn matte skriftlig : ) C ya, ninja. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Altså, la meg gjøre det klart det med ninjaer: Spm: If a ninja would fall down in the forrest and there's no one there to hear it, would it still make a sound? Svar: If a ninja would fall down Anywhere, it does not make a sound. And if it does make a sound, it'll probably be the last sound you'll ever hear. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Splitte mine bramseil! En ninja? De blir så svimle av vimsingen sin at de roter seg inn på spissen av en piratsabel. Jeg ler av ninjaer. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) What's the answer to the following questions: 1: What? 2: When? 3: Where? EDIT: Yarr, liksom. this gay r no match 4 awesome ninja skills soi soi soi Endret 25. mai 2008 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Det der er ingen ninja. En ekte ninja kan ikke fotograferes Endret 25. mai 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg